Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدتقی‌ نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص معیار رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم اظهارداشت: درد کشور ما مدیران‌ نالایق، تنبل و‌ دور از عدالت‌محوری و فعالیت‌های جهادی است و همچنین مدیرانی که بعضاً در سابقه‌شان هیچ درخشندگی ندارند و همین افراد در سال‌های اخیر کشور را به این روز انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی به سوابق آن‌ها نگاه خواهیم کرد و اینکه درگذشته آن‌ها عدالت‌محوری، کار جهادی و فعالیت‌های شبانه روزی ملاحظه‌ می‌شود یا خیر.

وی بیان‌ داشت: در بحث بعدی نگاه رفع تبعیض و دوری از ویژه‌خواری، رانت‌بازی، حزب‌محوری و رسیدن به اطرافیان ملاک‌هایی است که برای وزرا مدنظر داریم؛ همچنین تخصص و‌ تجربه در حوزه وظیفه از امور مهم است تا شخص بتواند در حوزه مربوطه کارآمدی داشته باشد و ‌نه اینکه بلد کار نباشد و در ۴ سال به دنبال جمع‌آوری تجربه باشد.

 نقدعلی با اشاره به مشکلات آب کشور و انتخاب وزیر نیرو و کشاورزی خاطرنشان کرد: معیار انتخاب این وزرا این است که نگاه ملی داشته باشند و نگاه آن‌ها منطقه‌ای نباشد، حقیقت توزیع آب را آنچنان که هست بدانند، تحت‌تأثیر شانتاژ‌ها و فشارهای منطقه‌ای قرار نگیرند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز درد کشورمان این است که وقتی در یک منظقه اغتشاش و شورش می‌شود و همه نگاه‌ها به همان سمت معطوف می‌شود و از مناطقی که شاید درد آن‌ها جانکاه‌تر است غفلت می‌شود.

وی تأکید کرد: در این راستا مدیر و وزیری را مد نظر خواهیم داشت که مشخصا در مسأله آب حقیقت ماجرا و ظلم و ستم‌هایی که در توزیع آب شده است را بداند و تحت‌تأثیر شانتاژها قرار نگیرد و در مسأله مدیریت منابع آبی و حکمرانی آب واقعیت‌های جمعیتی، جغرافیایی، اقتصادی، حق‌آبه‌هایی که در گذشته حق شرعی و قانونی اقوام و مناطق بوده را مد نظر قرار دهد و خدایی ناکرده دست نکشد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ق20/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت سیزدهم نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو وزیر کشاورزی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مژده لواسانی به گزارش‌های زبان معیار + فیلم

مژده لواسانی مجری برنامه بسته پیشنهادی پس از گفتن واژه پادکست و تلاش برای پیدا کردن معادل فارسی آن از ترسش نسبت به اخبار ۲۰:۳۰ و گزارش زبان معیار گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • واکنش مژده لواسانی به گزارش‌های زبان معیار + فیلم