Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:14:38 GMT

تازه نفس‌ها به خط شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۰۵۷

تازه نفس‌ها به خط شدند

امروز _سه شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰_ در یکصد و دومین برنامه افتتاحیه‌های شهرداری با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، ۴۵ دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اضافه و عملیات اجرایی ساختمان دفتر مرکزی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس ایران خودرو دیزل ۱۲ متری جدید با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال و ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید اسکانیا به ارزش ۱,۲۰۰ میلیارد ریال خریداری و به چرخه حمل و نقل اتوبوسرانی شهر اضافه شد تا عمر این ناوگان از ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ به ۸.۲ سال برسد.

قیمت هرکدام از این اتوبوس‌ها که دارای استاندارد یورو پنج است و بدین سبب آلایندگی کمتر نسبت به اتوبوس‌های یورو چهار دارد، کمتر دو میلیارد تومان است.

اتوبوس‌های خریداری شده با موتور بنز یورو چهار مجهز به فیلتر جاذب ذرات و دوده(DPF)، دارای امکانات رفاهی برای افراد توانخواه نظیر رمپ ویلچر و کالسکه کودک و امکان کاهش ارتفاع اتوبوس از یک طرف برای راحتی سوار شدن این افراد و کلید درخواست توقف در ایستگاه جهت جلوگیری از راه افتادن اتوبوس در هنگام پیاده و سوار شدن مسافر است.

حرکت نکردن اتوبوس در زمان باز بودن درها، صندلی‌های راحت مسافری با تفکیک بخش معلولان و دارا بودن سیستم سرمایشی تقویت شده از دیگر ویژگی‌های بارز اتوبوس‌های خریداری شده است.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 511859

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان ناوگان اتوبوسرانی خريد اتوبوس هر هفته چند افتتاح شهر کلانشهر مدیریت شهری اتوبوس اتوبوسرانی سازمان اتوبوسرانی اصفهان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه شهر اصفهان 4 سال سازندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: این واحد در پارسال ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید جهت استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان خریداری شد.

بیشتر بخوانید

بکارگیری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات در جشن عید امامت

شهردار شهرکرد افزود: یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تراکتور ۴۷۵، یک دستگاه بنز ۱۹۲۴، دو دستگاه هیوندای ۶۵۱ HD، ۳ دستگاه فوتون M۴، دو دستگاه بنز ۲۶۲۴، دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بیل چرخ مکانیکی، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه سواری هاچ بک هایما خریداری شد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

واحدیان ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد