Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جلال حسن‌زاده شهردار قوچان روز سه‌شنبه گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۲ پروژه عمرانی  ۳۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال هزینه شده است؛ یکی از مطالبات جدی مردم قوچان احداث پل شهید عطاران بر روی رودخانه اترک برای تسهیل رفت و آمد و رفع مشکلات ترافیکی بود که به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری قوچان در لیست پروژه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  پیشرفت این پروژه را ۲۵ درصد ذکر کرد و افزود: تاکنون سه میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و چهار میلیارد ریال با پیگیری‌های نماینده شهرستان برای اجرای این پروژه جذب شده است.

شهردار قوچان به ساخت محل ویژه آزمون رانندگی پایه یک در این شهر اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه هم از درخواست‌های به حق مردم شهرستان بود، زیرا تا پیش از این شهروندان برای آزمون و اخذ گواهینامه پایه یک مشکلات بسیار متحمل می‌شدند.

حسن زاده بیان کرد: شهرداری قوچان برای خدمت به مردم از محل اعتبارات داخلی توانست این محل را با عنوان تپه پایه یک در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع راه‌اندازی کند که بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

او تصریح کرد: جانمایی مسکن مهر در حاشیه جاده قدیم قوچان - باجگیران با نامناسب بودن وضعیت آسفالت این مسیر روبرو بود که شهرداری اقداماتی را برای رفاه مردم انجام داد و تاکنون ۵۰ درصد زیرسازی آن آماده شده است.

 شهردار قوچان تاکید کرد: برای مسکن مهر ۱۰۵ میلیون ریال و برای بولوار منتهی به آن بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسن زاده از اجرای ۴۸۰ متر زیرسازی و جدول‌گذاری در خیابان قهرمانی با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: برای خیابان ساحلی منتهی به این منطقه نیز ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او افزود: به منظور بازگشایی، زیرسازی و خاک‌برداری خیابان منتهی به مسجد سجادیه که یکی از محل‌های پرتردد در قوچان به ویژه در ایام خاص مذهبی به شمار می‌رود نیز تاکنون ۹۵ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی مسکن مهر ریال هزینه شده میلیارد ریال میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی امور مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت و چهار هزار میلیارد ریال نیز بابت یک درصد بهداشت به خزانه واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد مالیاتی را منبعی پایدار و سالم برای تامین هزینه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این موارد، مالیات، کارکرد تنظیم‌گری در بازار را نیز دارد.

شکوری با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم تمرکز جدی بر مالیات است،‌گفت: در این راستا تلاش دولت ایجاد یک نظام مالیاتی موفق و عادلانه است تا این مهم در رفاه عمومی و عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و افزود: وقتی پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود، پاسخگویی نهادهای اجرایی نیز در خصوص هزینه کرد منابع افزایش می یابد.

شکوری اظهار کرد: هزینه کرد مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها موجب فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به پرداخت به موقع مالیات می شود.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان از طریق مالیات تامین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی