Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت الله خامنه ای روز سه شنبه در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزودند: از خداوند متعال متضرعانه مسالت می کنیم که این سرآغاز را برای مردم و کشور مبارک فرماید به خصوص که ما در روزهایی هستیم که متعلق به اهل بیت است.

ایشان افزودند: چند روز پیش عید غدیر بود، فردا روز مباهله است، روز نزول آیه تطهیر است متعلق به ائمه است، این ایام به برکت همراهی و دعای آن ها شفاعت آن ها این روز برای ملت ایران مبارک باشد، اولا بایستی از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت کرد توانستنند یک بار دیگر این حرکت کاملا پرمعنای انتخابات را به نشانه مردم سالاری دینی است با موفقیت انجام دهند از مردم تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب تصریح کردند: به دولت دوازدهم و رییس جمهور محترم دوازدهم و همکارانشان خسته نباشید می گوییم و برای جناب آقای رییسی و همکارانشان از خداوند متعال طلب توفیق و کمک و عنایت ویژه بکنیم این مراسم که متکی است به قانون اساسی و به رسمی که امام بزرگوار بنیان گذاری در کشور کردند در طول این چند دهه بارها تکرار شده است و مظهری است از جا به جایی مسوولیت بسیار مهم قوه مجریه که مدیریت کشور است به شکل عقلانی و آرام و متین، این بسیار مساله مهمی است.

ایشان تاکید کردند: معمولا در بسیاری از کشورها این جا به جایی به کشمکش و این ها ست اینجا با آرامش و امنیت این جا به جایی در طول دوره های مختلف انجام شده است، این دوره هم به وضع الهی و هم نشانه عقلانیت آرامش و سکینه و طمامنیه مردم و کشور و مسوولان و نشانه تنوع سیاسی است دولت هایی که پیاپی آمدند گرایش های مختلف سیاسی داشتند که نشان دهنده تنوع است که این تنوع نشانه سلامت و آزادی انتخابات است.

رهبر انقلاب بیان کردند: انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد تشکر می کنم از برگزار کنندگان انتخابات در بخش های مختلف و هم از تامین کنندگان امنیت انتخابات که کار بسیار مهمی بود و هم به خصوص از حضور مردم که یک توطئه تحریم انتخاباتی تحریم شده بود از مدتی پیش در محافل سیاست گذاری دشمنان کشور و جمهوری اسلامی در داخل هم غفلت و برخی از روی غرض این سیاست را دنبال می کردند مردم پاسخ قاطعی دادند و شرکت کردند./ ایرنا

این خبر در حال تکمیل است

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب توطئه دشمنان انتخابات 28 خرداد توطئه تحریم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،درپی عملیات  «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در نشستی،  یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی (ع) با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند که با انتشار این سروده، افشین علا از شاعران برجسته کشور با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را سرود:

رسید مژده به یاران ز پیر باده‌شناس
که گاه مستی و عیش است شکر و حمد و سپاس

چمن به مشک بیامیز و لاله روشن کن
به مژده‌ای که رسید از سلالۀ گل یاس

که انتقام شهیدان گرفت لشکر عشق
به شیوه‌ای که نمی‌یابمش مثال و قیاس

که کرد رخنه ز هر سو به سقف گنبد خصم
که بر فلاخن داوود ضربه زد ز اساس

چنان به گرز گران زد به کاسۀ سر دیو
که شد ز مغز تل‌آویو و غرب، هوش و حواس

که سوخت خرمن اهریمنان به آتش خشم
که دوخت بر تن ناپاک‌شان ز لرزه، لباس

نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس
رسید روشنی دیده بر یلان حماس

حدیث دولت صهیون و ملک ایران است
حکایت علف هرزه و حکایت داس

دلا عنان به امین ده که قبل واقعه گفت:
«توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس!»

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم