Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:46:09 GMT

بازگشت فجر سپاسی به ورزشگاه خاطره انگیز حافظیه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۳۵۱

بازگشت فجر سپاسی به ورزشگاه خاطره انگیز حافظیه

تیم فجر سپاسی شیراز که به تازگی به لیگ برتر راه پیدا کرده است قصد دارد استادیوم حافظیه را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی به سازمان لیگ معرفی کند.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم پارس که یک استادیوم تازه تاسیس است از نظر تاسیسات با مشکلاتی روبرو است که تعمیر و اصلاح آن زمان بر و از سویی متحمل هزینه های بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از  اینرو اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در تلاش است در یک اقدام فوری استادیوم حافظیه شیراز را برای میزبانی از دیدارهای فجر سپاسی در فصل جدید آماده کند.

رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی در این باره می گوید:« مسئولان اداره ورزش و جوانان اعلام کردند که ورزشگاه حافظیه را برای چند مسابقه ابتدایی لیگ برتر آماده و استانداردهای لازم را در آن ایجاد می‌کنند و سپس به سراغ آماده سازی ورزشگاه پارس که مشکلاتی از نظر تاسیساتی دارد، می‌روند. در این زمینه هم از چمن چند ورزشگاه مانند ثامن و شهید سلیمانی (سیرجان) بازدید و هم چنین با پیمانکار مربوطه صحبت شده است.»

 

مدیر عامل باشگاه فجر هم چنین در خصوص کادر فنی تیم در فصل آینده و استفاده از بازیکنان سرباز در ترکیب فجر سپاسی صحبت کرد و گفت:« قصد داریم اسکلت تیم را حفظ کنیم و بعد از آن باید ببینیم کدام بازیکنان سرباز می‌‌شوند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. البته به دنبال این نیستیم که تیم را با بازیکنان سرباز ببندیم اما اگر بازیکن خوب و با کیفیتی در لیگ برتر باشد که سرباز شده چه اشکالی دارد از او استفاده کنیم؟ در کنار آن اگر سرمربی تشخیص بدهد که بازیکنی برای تقویت تیم نیاز است که سرباز نیست، برای جذب او اقدام می‌کنیم. در فصل گذشته لیگ یک هم از 36 بازیکنی که به فدراسیون اعلام کردیم، تنها 16 بازیکن سرباز و بقیه آزاد بودند. هم چنین طی چند روز آینده در خصوص کادرفنی تصمیم گیری و تعیین تکلیف می‌شود و بعد از آن براساس نیازهای کادرفنی برای تقویت تیم اقدام می‌کنیم. بودجه را بسته‌ایم، همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم و مشکلی نداریم.»

فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود