Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:55:25 GMT

صعود اسلوونی به نیمه نهایی با غلبه بر آلمان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۷۶۱

صعود اسلوونی به نیمه نهایی با غلبه بر آلمان

تیم ملی بسکتبال اسلوونی موفق شد با درخشش ستاره خود به جمع 4 تیم نهایی مسابقات المپیک توکیو راه یابد.

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی بسکتبال المپیک توکیو، صبح امروز (سه‌شنبه 12 مرداد) در استادیوم سوپر "آرنا سایتاما" توکیو، بین تیم‌های آلمان و اسلوونی برگزار شد که در این دیدار، شاگردان "سیکولیکا" موفق شدند با حساب 94 بر 70 آلمان‌ها را شکست دهند تا به جمع 4 تیم نهایی رشته بسکتبال صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار "زوران دراگیچ" با 27 امتیاز بیشترین امتیاز را برای اسلوونی به دست آورد درحالی‌که "مایک توبی" سنتر 213 سانتی‌متری باشگاه والنسیا، 13 امتیاز و 11 ریباند داشت و ثابت کرد که همه‌چیز به لوکا دانچیچ مربوط نمی‌شود.

 اما حتی وقتی همه‌چیز به دونچیچ مربوط نمی‌شود، به‌نوعی به او ارتباط پیدا می‌کند. دونچیچ ستاره بسکتبال اسلوونی و باشگاه "دالاس موریک"، به‌تنهایی 20 امتیاز آورد، 11 پاس گل داد و 8 ریباند داشت و بار دیگر نمایش دیدنی به اجرا گذاشت.

 

همچنین "دراگیچ" فوروارد 196 سانتی‌متری اسلوونی نیز پنج پرتاب سه‌تایی را به ثمر رساند و یکی از خوب‌های زمین بود.

 

 

 اسلوونی در شرایطی گام به مرحله نیمه‌نهایی می‌گذارد که پیش‌ازاین در مرحله مقدماتی از سد تیم‌های آرژانتین (118 بر 100)، ژاپن (116 بر 61) و اسپانیا (95 بر 87) گذشت و هنوز شکستی را تجربه نکرده است.

آن‌ها در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دیدار فرانسه و ایتالیا بروند که این دیدار نیز امروز از ساعت 12:50 دقیقه به‌وقت‌تهران در همین ورزشگاه برگزار شود.

 

 

تیم ملی بسکتبال اسلوونی ۱۷ بازی است که با حضور لوکا دونچیچ به هیچ تیمی نباخته است

 

نکته جالب‌توجه درباره لوکا دونچیچ این است که او در 17 بازی گذشته همراه با تیم ملی اسلوونی هنوز هیچ شکستی را تجربه نکرده است و این تیم امیدوار است با درخشش این بازیکنان بتواند پس از 4 دهه قهرمانی یوگسلاوی سابق را در المپیک مسکو تکرار کند.

گفتنی است در دیگر دیدار این مرحله که دقایقی پیش به اتمام رسید تیم ملی بسکتبال آمریکا توانست با نتیجه 95 بر 81 اسپانیا را شکست دهد و به مصاف برنده دیدار استرالیا و آرژانتین برود که این دیدار نیز قرار است امروز از ساعت 16:30 برگزار شود.

تیم ملی بسکتبال المپیک 2020 توکیو بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال المپیک 2020 توکیو بسکتبال تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند