Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@20:40:01 GMT

نقدینگی، ۳ هزار و ۷۰۵ هزار میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۸۸۳

براساس آخرین داده‌های آماری حجم نقدینگی در خردادماه به رقم سه هزار و ۷۰۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان سال گذشته ۶.۶ درصد رشد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   بانک مرکزی گزارشی از آخرین اطلاعات و آمار‌های اقتصادی در بخش‌های پولی و بانکی، تراز پرداخت‌ها و بازار سرمایه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس آن حجم نقدینگی در پایان خردادماه ۱۴۰۰ به رقم سه هزار و ۷۰۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید که در مقایسه با پایان سال گذشته (اسفند ۹۹) معادل ۶.۶ درصد رشد داشته است. میزان رشد نقدینگی در خرداد ۹۹ برابر ۷.۵ درصد بود.

همچنین، نقدینگی در دوازده‌ماهه منتهی به پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ معادل ۳۹.۴ درصد رشد کرد که نسبت به رشد دوره مشابه سال قبل که ۳۴.۲ درصد بود ۵.۲ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. برچسب ها: بانک مرکزی ، نقدینگی ، آمارهای اقتصادی ، حجم نقدینگی ، تورم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بانک مرکزی نقدینگی آمارهای اقتصادی حجم نقدینگی تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان گفت: آزمون نوبت اول کنکور سراسری در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار شد و صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت ۱۲ هزار و ۲۵۶ داوطلب گروه علوم تجربی پایان یافت.

کاشانی نژاد افزود: در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

او گفت: در گروه‌های آزمایشی ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر داوطلب ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند.

نوبت دوم کنکور سراسری تیرماه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • مدیران نگران چه هستند؟