Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی ریکرو با بیان این که عملکردمان در دور مقدماتی بازیهای المپیک خوب نبود، گفت: توانمان در ریکرو بیشتر از این نیست و باید با رزومه قویتری در المپیک حضور پیدا کنیم. بهزاد پاکزاد در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد میلاد وزیری در بازیهای المپیک توکیو گفت: من قبول دارم که عملکرد میلاد وزیری در دور مقدماتی بازیهای المپیک خوب نبود اما باید بپذیریم که توان ما در ریکرو در همین حد و اندازه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: جو المپیک به حدی سنگین است که تنها کسانی می توانند به موفقیت دست پیدا کنند که سیستم ذهنی خود را به خوبی کنترل کنند، در حقیقت المپیک رقابت ذهن و چگونگی استفاده درست از توانایی های ذهنی است.

مربی تیم ملی ریکرو خاطرنشان کرد: میلاد وزیری می توانست در دور مقدماتی  عملکرد بهتری داشته باشد، اما فشار روانی به حدی بالا بود که حتی نتوانست رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بود، در المپیک دوباره تکرار کند.

پاکزاد تصریح کرد: تا به امروز در کاپ جهانی، بازیهای آسیایی و ورد کاپ ها به چند مدال در ریکرو دست پیدا کرده ایم که با رزومه قویتری وارد المپیک شویم، ما باید در ابتدا رزومه قوی در ریکرو کسب کنیم و سپس حضور موفقی در المپیک داشته باشیم.

مربی تیم ملی ریکرو تصریح کرد: به اعتقاد من همین که در بین ۶۴ نفر شرکت کننده در ریکرو مردان، یک نماینده از ایران هم حضور داشت، افتخار بزرگی است.

وی با بیان این که بهتر و باتجربه تر از میلاد وزیری نداشتیم که به المپیک اعزام کنیم، افزود: ما متاسفانه همانند کامپوند تجربه کسب مدال در ریکرو را نداریم که با رزومه خوبی در المپیک شرکت کنیم.

پاکزاد در پایان گفت: در حال حاضر با پشتوانه های خوبی که در بخش نوجوانان و جوانان داریم این امیدواری وجود دارد که با سرمایه گذاری روی این پشتوانه ها در آینده شاهد موفقیت در ریکرو باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيروكمان میلاد وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای