Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدی معاون آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: اغلب والدین دانش آموزان می‌خواهند فرزندانشان در رشته‌های علوم انسانی بخصوص تجربی ادامه تحصیل دهند این در حالی است که ظرفیت کم دانشگاه‌ها قبولی وزمینه جذب دراین رشته‌ها را محدود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۹ رشته جدید به هنرستان‌های خراسان شمالی

سیدی افزود: دانش آموزان با انتخاب رشته‌های مهارتی در این مقطع آینده شغلی خود را تا اندازه‌ای زیاد تضمین می‌کنند، زیرا زمینه جذب آن‌ها در بازار کار زیاد است.

او  گفت: هم اکنون رشته‌های مهارتی نظیر سینما، نمایش، و تربیت بدنی در استان برای ورود دانش آموزان این مقطع وجود دارد و در آینده نیز زمینه تحصیل در رشته‌های دیگر مانند فرش، بهیاری وچند رشته دیگر فراهم خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش استان افزود: آزمون نمونه دولتی متوسطه جمعه پانزدهم خرداد در استان برگزار می‌شود و دانش آموزان از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به سایتی که ثبت نام کرده اند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخاب رشته تحصیلی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز