Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری میزان فروش اموال در بخش منقول و غیرمنقول نسبت به مدت مشابه سال قبل هرکدام به ترتیب ۷۹ و ۷۴ درصد رشد را به ثبت برساند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری در خصوص آمار عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری تصریح کرد: تلاش مدیریت‌های استانی به همراه همت سازمان برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده موجب شد علیرغم وجود مشکلات زیرساختی، طی این دوره میزان فروش اموال در بخش منقول و غیرمنقول نسبت به مدت مشابه سال قبل هرکدام به ترتیب ۷۹ و ۷۴ درصد رشد را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: میزان فروش اموال منقول طی چهارماهه نخست سال جاری ۵۲۲ میلیارد تومان اموال منقول فروخته شد و همچنین در بخش اموال غیرمنقول نیز که شامل املاک و مستغلات می‌شود، حدود ۴۱ میلیارد تومان فروش داشته است.   افتخاری ضمن اشاره به افزایش ۵۴ درصدی درآمد سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان بمنظور شفافیت در فروش و افزایش آن استفاده از مکانیزم حراج الکترونیک بوده که منجر به درآمد سازمان نیز خواهد شد. طی ۴ ماه نخست سالجاری درآمد سازمان از فروش اموال منقول ۵۲ میلیارد تومان و اموال غیر منقول ۲ میلیارد تومان بوده است که پس از کسر هزینه‌ها، حدود ۲۲ میلیارد تومان سود عملیاتی بدست آمده است.   مدیرعامل سازمان اموال تملیکی یکی از دغدغه‌های این سازمان را کاهش انباشت اموال تحت تملک دانست و افزود: با رویکرد در پیش گرفته شده و همچنین تشکیل کمیته‌های تخصصی و تعاملی با دستگاه‌های اجرایی و قضائی در مدت مذکور میزان پرونده‌های تشکیل شده در سازمان با رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.   افتخاری با تاکید بر پیشی گرفتن تعیین تکلیف اموال از پرونده‌های ورودی به سازمان بیان کرد: در راستای مطالبه دستگاه قضا برای تسریع در تعیین تکلیف کالاها، کارگروهی در سازمان شکل گرفت تا این فرایند را بهبود بخشد. علیرغم همه کمبود‌های ساختاری در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۶ هزار و ۴۷۶ پرونده تعیین تکلیف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته پرونده‌های تشکیل شده از پرونده‌های تعیین تکلیف شده فزونی گرفت.   بیشتر بخوانید: تکلیف ستاد مبارزه با قاچاق برای اصلاح ساختار اموال تملیکی   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی اموال تملیکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اموال تملیکی میلیارد تومان مدت مشابه سال اموال تملیکی تعیین تکلیف فروش اموال نخست سال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه