Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زاهدی روز سه شبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۲۳ اثر در بخش ملی این جشنواره در سه گروه "پسران و دختران" ، "زنان و مردان" و "پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها" به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که ۸۶ اثر در بخش زنان و مردان، دختران و پسران و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ی داوری برای حضور در مرحله منطقه ای راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: بر این اساس و با اعلام هیأت داوران، عناوین اول تا سوم بخش دختران و پسران به ترتیب به "نارین فرجی" از مرکز شماره ۲ مهاباد با قصه زنگ موش‌ها، "مروا فرجی" از مرکز شماره یک ارومیه با قصه پسته و هفت برادر و "بیتا محمد امینی" از مرکز شماره ۲ مهاباد با قصه می خواهی دوست من باشی اختصاص یافت و "مهراب عبدالله زاده" از مرکز ماکو با قصه افسانه کچل کفتر باز عنوان شایسته‌ی تقدیر این بخش از جشنواره را کسب کرد.

زاهدی افزود: در بخش زنان و مردان‌، "اسرین ابراهیمی" از مرکز شماره یک مهاباد با قصه راز گل محمدی، "معصومه حیدرپور" از مرکز نقده با قصه گردوی خوشمزه و "چیمن حیدری" از مهاباد با قصه باد سام به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند و " فاطمه کریمی" از ارومیه با قصه ماه پیشانی عنوان شایسته‌ تقدیر این بخش را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، "فاطمه عنبری مقدم" از خوی با قصه گلدان خالی، "مونس حاجی زاده" از ارومیه با قصه سه خواهر و "فاطمه زاده رسول "از اشنویه با قصه "سلطان محمود و ایاز" موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و عنوان شایسته‌ی تقدیر این بخش به "منظره حسن پور شوطی" از ماکو با قصه ملخ طلایی رسید.

زاهدی افزود: "فاطمه‌ ولادی" از مرکز شاهین‌دژ، "افسانه ‌بازیار" از مرکز شماره یک مهاباد، "رویا احمدی" از مرکز شماره ۳ ارومیه و "شادی پاکزاد" از مرکز شماره ۲ مهاباد به عنوان راه‌یافتگان بخش‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی در جشنواره‌های قبلی به صورت مستقیم در بخش بین‌الملل جشنواره‌ی قصه‌گویی حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی و رییس جشنواره‌ استانی قصه‌گویی، قصه‌گویی را عامل انتقال فرهنگ غنی نیاکان بیان کرد و گفت: قصه و قصه‌گویی در انسان امید و تلاش ایجاد می‌کند و قدرت تخیل کودکان و حس کنجکاوی را تحریک می‌کند و از جمله عناصر یادگیری به‌شمار می‌رود.

زاهدی افزود: ما در کانون به عنوان متولی غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در امر قصه‌گویی وظیفه شایانی بر عهده داریم و قصه‌گویی در زمره‌ی مولفه‌های اصلی کانون بوده و هیچ‌گاه از گردونه‌ی فعالیت‌های کانون خارج نشده است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار "آینده ساختنی است" شامل بخش‌های ملی، بین‌الملل، برترین قصه‌های کشور، قصه زندگی من و پادکست و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

مرحله پایانی بیست‌و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها مهاباد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ارومیه ماکو جشنواره قصه گویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ارومیه مهاباد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ارومیه ماکو جشنواره قصه گویی مرکز شماره مهاباد با قصه بین المللی ی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی