Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- میزان بدهی‌های خارجی ایران در پایان خرداد 1400 به 8 میلیارد و 744 میلیون دلار رسید که در مقایسه با پایان سال 99 معادل 4.35 درصد کاهش داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس آخرین آمار بانک مرکزی، میزان بدهی خارجی ایران در پایان خرداد 1400 براساس سررسید اولیه بدهی‌ها 8 میلیارد و 744 میلیون دلار است که 6 میلیارد و 733 میلیون دلار آن بدهی‌های میان‌مدت و بلندمدت و 2 میلیارد و 11 میلیون دلار از این میزان بدهی‌های کوتاه مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تعهدات بالفعل ایران بر مبنای یورو نیز رقمی بالغ بر 7 میلیارد و 6370 میلیون یورو محاسبه شده که 5 میلیارد و 675 میلیون یورو از این میزان حجم بدهی‌های میان‌مدت و بلندمدت و یک میلیارد و 695 میلیون یورو حجم بدهی‌های کوتاه‌مدت است.
حجم بدهی‌های خارجی ایران در پایان اسفندماه سال 99 معادل 9 میلیارد و 142 میلیون دلار بوده است که این آمار حکایت از کاهش حجم بدهی‌های خارجی ایران در سه ماهه سال 1400 دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بدهی ایران میزان بدهی های خارجی ایران بدهی های خارجی ایران خارجی ایران حجم بدهی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 746304

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران