Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی پذیرفته شدگان در مقطع دکتری آیین نامه استعداد درخشان (ممتازین) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه شیراز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی پذیرفته شدگان در مقطع دکتری آیین نامه استعداد درخشان (ممتازین) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه شیراز اعلام شد.


پذیرش نهایی دانشجو منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در صورت مشاهده هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پی گیری قانونی انجام خواهد شد.


پذیرفته شدگانی که تا کنون از پایان نامه خود دفاع نکرده اند در صورت عدم دفاع تا پایان نیم سال جاری، پذیرش آن‌ها لغو می‌شود.


پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش دارند می‌توانند تا ۳۰ مردادماه انصراف خود را به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل شناسنامه‌ای از طریق پست الکترونیکی (grasch@shirazu.ac.ir) به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمایند.


چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان، هماهنگ و همزمان با ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق کنکور سراسری، از طریق سایت دانشگاه شیراز اعلام خواهد شد.

 

اسامی پذیرفته شدگان 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شیراز پذیرش دانشجو وزات علوم دانشگاه شیراز اعلام اسامی پذیرفته شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری