Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مراسم قرعه‌کشی سی‌و‌چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران چندی پیش برگزار و نحوه رقابت‌ها تیم‌ها در فصل پیش‌رو مشخص شد.

در پایان مقرر شد سی‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برترهندبال مردان باشگاه‌های ایران به صورت دوره‌ای (رفت‌و‌برگشت) و متمرکز از دهه سوم مرداد ماه با شرکت ۱۰ تیم در یک گروه آغاز می‌شود که در صورت اضافه شدن تیمی به جمع لیگ برتری‌ها تا آغاز رقابت‌ها، به عنوان تیم یازدهم و دوازدهم در جدول مسابقات قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب ماجرا اینجاست که تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت که در سه سال اخیر یکی از تیم‌های تاثیرگذار رقابت‌های لیگ برتر بود با وجود حضور در مراسم قرعه‌کشی در آستانه کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. گفته می‌شود وجود برخی مشکلات مالی و عدم توجه مسئولان به تنها تیم بخش خصوصی استان موجب شده تا مسئولان چنین تصمیمی بگیرند.

جدول قرعه کشی تیم‌ها به شرح زیر است:

۱- ذوب آهن

۲- ستارگان دشتستان

۳- سپاهان نوین

۴- فولاد مبارکه سپاهان

۵- زغال سنگ طبس

۶- فرازبام خائیز دهدشت

۷- نفت و گاز گچساران

۸- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

۹- صنعت مس کرمان

۱۰- پاس ناجا قم

بر این اساس ترتیب تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها براساس قرعه انجام شده به شرح ذیل است و در هفته نخست تیم‌های اول با تیم‌های آخر جدول قرعه‌کشی (تیم اول با تیم دهم، تیم دوم با تیم نهم، تیم سوم با تیم هشتم، تیم چهارم با تیم هفتم و تیم پنجم با تیم ششم) دیدار می‌کنند. بیشتر بخوانید: صادقی: فرناندز سرشناس‌ترین مربی خارجی تیم ملی هندبال است

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال قرعه کشی لیگ برتر رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین