Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، غول فناوری Xioami مستقر در چین، که اخیراً پس از پیشی گرفتن از اپل در سه ماهه دوم سال جاری، دومین برند بزرگ تلفن‌های هوشمند جهان شده است، شگفتانه‌های جدیدی در سبد خود دارد. این شرکت اعلام کرده است که ۸۴ رتبه در فهرست شرکت‌های Fortune Global ۵۰۰ پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیائومی برای سومین بار متوالی در فهرست Fortune Global ۵۰۰ قرار گرفته است و امسال، در رتبه ۳۳۸ قرار گرفته است. این نشان دهنده جهش قابل توجه ۸۴ پله‌ای در مقایسه با رتبه ۴۲۲ آن در سال گذشته است. علاوه بر این، غول چینی اعلام کرد که این شرکت سریع‌ترین رشد را در زمینه اینترنت و خرده فروشی در فهرست Fortune Global ۵۰۰ سال داشته است.

لی جون، مدیرعامل گروه شیائومی در مورد این پیشرفت گفت: در مقایسه با دستاورد‌های گذشته، بیشتر بر رشد بالقوه خود تمرکز کرده ایم. شیائومی هنوز یک شرکت بسیار جوان و در عین حال بلندپرواز و پر از انگیزه است. من می‌خواهم از طرفداران شیائومی در سراسر جهان صمیمانه تشکر کنم، زیرا حمایت بی دریغ شما به شیائومی سبب شده تا شرکت پر جنب و جوش و پرانرژی فعالیت کند.

لی جون افزود: من فکر می‌کنم که محدودیتی برای ما وجود نخواهد داشت و مطمئن هستم که مردم در آینده شاهد شیائومی حتی قوی‌تر و قدرتمندتری خواهند بود و ما در سال آینده به رکورد بسیار برجسته تری در فهرست Fortune Global ۵۰۰ دست پیدا خواهیم کرد.

درآمد شرکت شیائومی چقدر بوده است؟

کل درآمد شرکت شیائومی، ۲۴۵.۹ میلیارد در سال ۲۰۲۰ گزارش شده است و آن‌ها توانستند رتبه ۳۳۸ را در فهرست Fortune Global ۵۰۰ در سال ۲۰۲۱ کسب کنند. این شرکت همچنان رشد سریع درآمد و سود خالص خود را فراتر از انتظارات بازار ادامه داده است. این شرکت اخیراً گزارش داده است که درآمد ۷۶.۹ میلیارد یوان (تقریباً ۱۲ میلیارد دلار) را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به دست آورده است که ۵۴.۷ درصد رشد سالانه را نشان می‌دهد. همچنین سود خالص تعدیل شده ۶.۱ میلیارد یوان (حدود ۹۶۵ میلیون دلار) ثبت شده است که رشد ۱۶۳.۸ درصدی سالانه را شاهد بوده است.

شرکت Xiaomi، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، ۴۹.۴ میلیون دستگاه فروخت و سود ناخالص در زمینه تلفن‌های هوشمند آن ۱۲.۹ درصد بود. این شرکت بر روی دستگاه‌های درجه یک و گران قیمت تمرکز کرده است و همچنین رد پای خود را در بازار‌های بین المللی و همچنین تمرکز بر تجارت خرده فروشی را گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

تلفن همراه هوشمند Mi ۱۲، پرچمدار بعدی شیائومی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی شرکت اپل گوشی های هوشمند تلفن هوشمند غول فناوری فهرست Fortune Global ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی