Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، در نامه غلامی به وزیر نفت آمده است: تاکنون ۳۹ طرح مشترک کلان نفتی بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با وزارت نفت و مجموعه‌های تابعه منعقد شده است که این طرح‌ها شامل ۲۷ طرح مشترک در حوزه بالادستی از جمله اکتشاف میادین نفت و گاز و ازدیاد برداشت از مخازن بوده است.

وی همچنین در این نامه آورده است: ۱۲ طرح پایین‌دستی نیز با رویکرد ایجاد انستیتوهای تخصصی بوده‌اند که دستاوردهای بسیار قابل توجهی را برای طرفین در حوزه توسعه و بومی‌سازی دانش فناورانه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این نامه از توجه وزیر نفت به بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرده است که با افزایش چنین همکاری‌هایی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور بتوانند در بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور به ویژه در حوزه مهم و استراتژیک نفت و انرژی نقش اثرگذار داشته باشند.

کد خبر 5271973 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت نفت ایران دانشگاه آزاد اسلامی کنکور 1400 واکسیناسیون سازمان سنجش دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون دستیاری پذیرش دانشجو مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران ازدواج دانشجویی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه ها و پژوهشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود