Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران از پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار فراخوانی اقدام به دعوت از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری جهت گذراندن پایان‌نامه، رساله و پسادکتری و اعلام رشته‌های مورد نیاز و عناوین پروژه‌های اعلام‌شده در سال ۱۴۰۰ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این فراخوان، همه دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر داخل و خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن پایان‌نامه، رساله و پسادکتری در قالب «آیین‌نامه اجرایی تأمین اعتبار پژوهشی در علوم و فنون هسته‌ای (تاپ هسته‌ای)» در پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای هستند، می‌توانند با توجه به رشته‌های تحصیلی موردنیاز پژوهشگاه و عناوین پروژه‌های اعلام‌شده در سال ۱۴۰۰ درخواست خود را اعلام کنند.  

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای به نشانی edu.nstri.ir نسبت به مطالعه آیین‌نامه مذکور اقدام کرده و درخواست خود را ارسال کنند.  

براساس آیین‌نامه مذکور، اعتبار پژوهشی درنظر گرفته‌شده برای دانشجویان و دانش‌آموختگان شامل هزینه‌های انجام پژوهش، کمک‌هزینه زندگی دانشجو یا پژوهشگر و هزینه‌های زیرساخت مرتبط با موضوع پایان‌نامه، رساله یا پیشنهاده پسادکتری است که توسط پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای یا کارفرما (دستگاه اجرایی، شرکت دولتی و غیردولتی، سازمان صنعتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی) تامین خواهد شد.

برچسب‌ها پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران برنامه هسته ای ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران برنامه هسته ای ایران پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران برنامه هسته ای ایران پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی

معصومه مهربان گفت: درحال حاضر فرآورده‌های غذایی بدون گلوتن در کشور به میزان بسیار محدود تولید می‌شود، بیماران مبتلا به سلیاک در صورت مصرف نان و کیک و سایر مواد غذایی دارای گلوتن دچار حملات این بیماری خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت غذایی یکی از ارکان پیشرفت و توسعه در دنیا است، تصریح کرد: از همین رو گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی برای دستیابی به امنیت غذایی پایدار به ویژه در حوزه فرآورده‏‌های حاصل از غلات و شبه غلات (کینوا) کم آب‌بر، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی عنوان کرد: آرد بدون گلوتن مخصوص بیماران سلیاکی غنی از فیبر و پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶ و آنتی‌‏اکسیدان‏‌های طبیعی است که برای سایر افراد از جمله کودکان، نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران و ... نیز توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳