Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-شهر ارومیه نسبت به سایر شهرهای استان، وضعیت وخیم‌تری داشته و بیش از نیمی از فوتی‌ها در این شهر رخ می‌دهد و همچنان نیز وضعیت ارومیه قرمز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، شهرهایی همچون ارومیه، مهاباد، میاندوآب، ماکو، خوی، سلماس، شاهین‌دژ و چالدران از جمله شهرهایی است که در روزهای اخیر، موارد فوتی کرونایی در آن گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه شهر ارومیه نسبت به سایر شهرهای استان، وضعیت وخیم‌تری داشته و بیش از نیمی از فوتی‌ها در این شهر رخ می‌دهد و همچنان نیز وضعیت ارومیه قرمز است.

همچنین پلدشت، چالدران و سلماس در شمال استان و اشنویه، نقده، پیرانشهر، بوکان و میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی وضعیت نارنجی دارد.

از 10 نفری که در شبانه‌روز گذشته در آذربایجان‌غربی جان خود را از دست دادند، 6 نفر از ارومیه بودند و این آمار وضعیت و شرایط بغرنج مرکز استان را نشان می‌دهد.

همچنین در شبانه روز گذشته بستری سندروم حاد تنفسی و بستری مشکوک اندکی نسبت به روز قبل از آن کاهش یافته بود هر چند که تعداد مبتلایان بیش از 200 نفر افزایش یافته و به 887 نفر رسیده است.

گزارش میدانی خبرنگار تسنیم در شهر و انجام مصاحبه با مردم نشان می‌دهد که مردم عادی بیمی از برگزاری مراسمات باشکوه عقد و عروسی و جشن‌های تولد ندارند و همچنان سیر و سفر نیز ادامه دارد.

این در حالی است که گزارش شده که تعداد بسیاری از مردمی که هم اکنون در بیمارستان‌ها بستری هستند پس از حضور در مراسمات و دورهمی‌های دوستانه به این بیماری مبتلا شده و تحت درمان هستند و متاسفانه حال برخی از آنها وخیم است.

از سوی دیگر اقشار مختلف مردم استان پیگیر ثبت نام خود در سامانه هستند تا زمان دریافت واکسن آنها فرا برسد هر چند که سامانه نیز در برخی موارد دچار مشکل است و ثبت نهایی با مشکل مواجه می‌شود.

همچنین تزریق واکسن در شبانه روز گذشته 16 هزار و 656 دز بود و میانگین افرادی که واکسن کرونا را دریافت کردند در مجموع به 398 هزار و 488 نفر رسیده است.

تشدید کنترل مبادی مرزی کرمانشاه برای مقابله با کرونا/ تردد با ناوگان جاده‌ای افزایش یافتبهبودیافتگان کرونا هم به تزریق واکسن نیاز دارند؟شمار قربانیان کرونا در روسیه از 160 هزار نفر هم گذشت

اگر در روزهای آینده تعطیلی دو هفته‌ای همزمان با سراسر کشور رخ دهد، امید است که کرونا در استان اندکی فروکش کرده و به سمت سلامتی پیش رود.

انتهای پیام/7548/ی

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد