Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال المپیک توکیو ۲۰۲۰ در بخش مردان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران بین دو تیم برزیل و مکزیک آغاز شد که در پایان سلسائو در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت و فینالیست شد.

این دیدار جذاب و پرموقعیت در ۱۲۰ دقیقه گلی در برنداشت و به ضربات پنالتی کشیده شد تا شاهد دومین بازی در این مسابقات باشیم که برنده‌اش در ضربات پنالتی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیل و مکزیک در مرحله یک چهارم نهایی رقبای خود را در ۹۰ دقیقه از پیش رو برداشتند اما این بار کارشان به پنالتی‌ کشیده شد.

در ضربات پنالتی این برزیل بود که موفق شد با نتیجه چهار بر یک به برتری برسد و برای دومین دوره متوالی راهی فینال شود. دنی آلوز، گابریل مارتینلی، برونو گیمارش و رینر برای نماینده آمریکای جنوبی گلزنی کردند و در سوی مقابل کارلوس رودریگز تنها پنالتی مکزیک را به تور چسباند. ادوارد آگیره و یوهان واسکز هم پنالتی‌های مکزیک را به هدر دادند.

ژاپن و اسپانیا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزارکننده دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی خواهند بود. باید دید برزیل می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند یا خیر.

برچسب‌ها دنی آلوز المپیک توکیو مکزیک برزیل پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دنی آلوز المپیک توکیو مکزیک دنی آلوز المپیک توکیو مکزیک برزیل ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد

حیدر سلیمانی درباره دیدار تیم های استقلال و تراکتور صحبت کرد.

طرفداری | حیدر سلیمانی در مورد قضاوت نیمه دوم دیدار تراکتور و استقلال صحبت کرد. 

حیدر سلیمانی به فارس گفت:

در دقیقه ۵۰ جدال عارف آقاسی و مهرداد محمدی برای در اختیار گرفتن توپ با روی زمین افتادن مهاجم استقلال همراه شد و خطایی اتفاق نیفتاد.

وی افزود:

در دقیقه ۶۴ گوستاوو، بازیکن تراکتور با تکل درست و بدون خطا توپ را از مقابل پای مهرداد محمدی خارج کرد و در ادامه مهاجم استقلال با برخورد به پای مدافع کنترل خود را از دست داد. به همین دلیل تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری عنوان کرد:

در دقیقه ۶۵ نیز محمد حسین مرادمند درون محوطه جریمه تراکتور روی زمین افتاد که به دلیل واضح نبودن تصاویر نمی‌توان در مورد این صحنه قاطعانه نظر داد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت