Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:57:26 GMT

تجلیل از کم سن‌ترین خراطان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۳۰۸

تجلیل از کم سن‌ترین خراطان ایرانی

کیان قاضی دانش آموز هفت ساله که در رقابت‌های برگزیده شده است نیز امروز به عنوان کم سن‌ترین هنرمند خراط ایران معرفی و از طرف شریعتمداری و همچنین دکتر اوسط هاشمی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ پارسا قاضی از سن سه سالگی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با همت تلاش و بهره‌گیری از استعداد و نبوغ خود آنچنان مسیر پیشرفت را طی کند که حیرت همگان را برانگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به عنوان نخبه مهارتی، کم سن‌ترین هنرمند بین‌المللی، کم سن‌ترین کارآفرین برتر ایران و استعداد برگزیده مسابقه استعدادیابی عصر جدید شناخته است. در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، محمد شریعتمداری، وزیر کار ،تعاون و رفاه اجتماعی و اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی حرفه‌ای برگزار شد، به عنوان سفیر مهارت آموزی معرفی شد.

کیان قاضی دانش آموز هفت ساله که در رقابت‌های برگزیده شده است نیز امروز به عنوان کم سن‌ترین هنرمند خراط ایران معرفی و از طرف شریعتمداری و همچنین دکتر اوسط هاشمی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران معاون اول وزیر آموزش و پرورش رفاه اجتماعی دانش آموز خراطی کیان قاضی کم سن ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن