Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@03:26:59 GMT

همه مطالبات کلزاکاران کشور پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۳۶۲

همه مطالبات کلزاکاران کشور پرداخت شد

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت همه مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد.

 مرتضی سعادتی‌کیا با بیان اینکه در روزهای پایانی خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان هستیم، گفت: تا امروز مراکز دولتی در قالب خرید تضمینی بیش از ۱۲۶ هزار تن دانه روغنی کلزا را از کشاورزان تحویل گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزش محصول دریافتی از کشاورزان یک هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان است که از این میزان، فایل یک هزار و ۳۳۳ میلیارد تومان آن به بانک‌های عامل ارسال شده است.

به گفته سعادتی‌کیا؛ همه فایل‌های ارسالی به بانک‌های عامل به کشاورزان پرداخت شده، به عبارت دیگر تمام مطالبات کلزاکاران به طور کامل پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: البته خرید این محصول توسط بخش خصوصی نیز انجام شده است و بر اساس گزارش‌ها بخش خصوصی تا کنون ۱۱۱ هزار تن کلزا از کشاورزان خریداری کرده‌اند.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و پرداخت مطالبات گندم کاران افزود: تا امروز مراکز دولتی ۴ میلیون و ۳۷۷ هزار تن گندم از ۳۳۴ هزار گندم کاران در قالب خرید تضمینی تحویل گرفته‌اند.

سعادتی‌کیا ادامه داد: استان خوزستان با یک میلیون و ۸۲ هزار تن، فارس با ۵۰۲ هزار تن و گلستان با ۴۴۹ هزار تن در رتبه اول تا سوم بیشترین گندم تحویلی به مراکز دولتی قرار دارند.

وی میزان گندم دورم (گندم ماکارونی) که کشاورزان تا امروز تحویل داده‌اند را ۶ هزار و ۸۰۰ تن اعلام کرد و افزود: ارزش گندم دوروم تحویلی بیش از ۲۶ هزار و ۸۲ میلیارد تومان است.

سعادتی‌کیا گفت: در مجموع فایل ۴ میلیون و ۳۳۷ هزار تن از گندم‌ها به بانک‌ها ارسال شده است و تمام گندم‌کارانی که تا دوم مرداد ماه جاری فایل مشخصات و مطالبات آن‌ها به بانک‌های عامل ارسال شده است، مطالباتشان را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین از واریز یک هزار میلیارد تومان دیگر به حساب گندم‌کاران تا پایان هفته جاری خبر داد.

سعادتی‌کیا اضافه کرد: علاوه بر مراکز دولتی، بخش خصوصی نیز در ۱۶ استان در ۵۸ مرکز اقدام به خرید گندم از گندم‌کاران کرده است.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیارد تومان مراکز دولتی خرید تضمینی گندم کاران سعادتی کیا بانک ها هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهاجر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بر اثر بارش‌های شدید که در هفته گذشته در استان خوزستان انجام شد، کمتر از ۴۰ درصد به مزارع و گندمزارهای استان خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: بیشترین آسیب‌هایی که به گندمزارهای استان وارد شد، خوابیدگی محصول بوده است که برداشت محصول باید با دقت انجام تا کمترین خسارت به محصول وارد شود.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد مزارع گندم خوزستان زیر پوشش بیمه هستند، بیان کرد: بررسی و ارزیابی خسارت‌ها توسط کارشناسان در حال انجام است و غرامت کشاورزان بیمه شده ظرف یک تا دو هفته پرداخت خواهد شد.

مهاجر اظهار کرد: همچنین با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته ۵۰۰ هزار تن گندم خریداری شده در مراکز روباز به سیلوها، مراکز سرپوشیده و کارخانه‌های آرد استان خوزستان ارسال شدند.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در بارندگی‌های اخیر هیچ گونه خسارت و آسیبی به گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز خوزستان وارد نشده است.

کد خبر 6099428

دیگر خبرها

  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان