Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است. گل گهر امسال با وجود مشکلاتی که داشت و البته با ظلم‌هایی که به ما شد، جایگاه خوبی را در لیگ کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط جام حذفی فرق می‌کند. بازی‌های استقلال و گل گهر در این چند وقت خیلی خوب بوده و هر کسی بازی‌های گل گهر را دیده، لذت برده است. آن‌هایی که به ما ظلم کردند و هدفشان امیر قلعه‌نویی بود، به یک شهرستان ۳۰۰ هزار نفری ضربه زدند. راهی نداریم جز اینکه آن‌ها را به خدا واگذار کنیم.

او افزود: از همه عزیزانی که این لیگ فرسایشی را به پایان رساندند تشکر می‌کنیم. بخشی از اتفاقات دست خودشان نبود، اما همه زحمت کشیدند. سازمان لیگ و رسانه‌ها خیلی اذیت شدند. وقتی چیزی فرسایشی می‌شود کیفیت و عشق و علاقه هم کمتر می‌شود. امیدواریم لیگ آینده با برنامه بهتر و منظم ترباشد و فرسایشی نشود. 

قلعه نویی در مورد اینکه با توجه به اتفاقاتی که برای این تیم افتاده، نگران داوری بازی فردا نیست، عنوان کرد: ما فقط حرفمان این است که در زمین عدالت باشد. فکر نمی‌کنم این توقع زیادی باشد. در بازی گذشته در زمان صفر-صفر پنالتی ما را نگرفتند. زمانی که یک بر صفر هم شد، پنالتی ما را نگرفتند، بعد صحنه‌ای که پنالتی نبوده را پنالتی گرفته اند. اگر زمانی که بازی صفر- صفر بود پنالتی می‌گرفتند شاید شرایط عوض می‌شد.

او اضافه کرد: ۲ سال و نیم است که برای من تصمیم‌گیری می‌شود. نمی‌گویم عمدی بوده، سهوی و نگرشی بوده و سرچشمه آن را هم می‌دانم، اما کاری از دستم بر نمی‌آید. زوری نداریم، مربی تا مرز سکته می‌رود و آخر هم می‌گویند سخت نگیرید. به من قلعه‌نویی نزدیک به ۳ سال است که ظلم می‌شود و جز اینکه آن‌ها را به خدا واگذار کنیم، کاری از دستمان بر نمی‌آید.

سرمربی گل گهر ادامه داد: داوران ما با این کمبود‌ها ایثار می‌کنند. از نظر زیرساخت‌های داوری، رفت و آمد‌ها و دستمزد‌ها مشکل داریم. خواهشم از کمیته انضباطی این است که برخورد کند. همه می‌خواهند داد بزنند و این موضوع یک پوئن شده است. داوران ما قشر زحمتکشی هستند. امیدواریم VAR بیاید و مشکلات داوران حل شود.

قلعه نویی افزود: داور دستمزد آنچنانی ندارد، اما من به عنوان مربی قرارداد آنچنانی می‌بندم، وقتی داور ماهی ۲۰، ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد از نظر ذهنی و بدنی آماده‌تر است و اشتباهاتش هم کمتر می‌شود. شنیده ام برای مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌خواهند از کمک داور ویدئویی استفاده کنند. امیدوارم به سمتی برویم که لیگ ما حرفه‌ای و عدالت محور شود و حق و حق خوری نباشد. فضای مجازی کارشناسی‌ها را به سمت و سویی برده که کارشناس می‌ترسد حق را بگوید، تقصیر هم ندارد.  

قلعه نویی در مورد اینکه دوست دارد بازی فردا مقابل استقلال در ۹۰ دقیقه تمام شود یا ۱۲۰ دقیقه، گفت: فوتبال جاذبه‌های خاص خودش را دارد. ما استقلال را آنالیز می‌کنیم. یک واقعیت فوتبال این است که داور هم سوت می‌زند. یک سری شاخصه‌ها مانند اتفاقات وجود دارد. مثلا ده نفره می‌شوید، توپی که پنالتی نیست، پنالتی گرفته می‌شود، گلی که نباید می‌خورید که همه این مسائل در کسب نتیجه دخیل است، اما من مطمئنم بازی خیلی خوبی می‌شود. دو بازی گذشته ما یکی ۳ گل و دیگری ۲ گل داشت. به دنبال یک فوتبال زیبا هستیم که تماشاگر لذت ببرد، اما اگر این ظلم‌ها در حق ما نمی‌شد شاید شرایط بهتری داشتیم. تیم مجیدی هم شرایط خوبی دارد، او زحمت می‌کشد، امیدواریم استقلال به سمت آرامش برود و دغدغه‌ها و مشکلاتش برطرف شود.

او در ادامه بیان کرد: قبل از اینکه وزارت ورزش به وجود بیاید، ۷ وزیر در شورای عالی ورزش بودند. یعنی ورزش اندازه ۷ وزارت خانه اهمیت دارد. پس آدمی که می‌آید باید چند شاخصه خوب مانند تجربه کاری و تخصص داشت باشد، مدیریتش خوب باشد. اگر از جنس ورزش است برنامه محور باشد. البته ما چیزی به نام برنامه نداریم و همه چیز قائم به شخص است. حرف آن را می‌زنند، اما برنامه‌ای نیست. برنامه راهی است که شما را به هدف می‌رساند، اما چنین چیزی نیست.

سرمربی گل گهر گفت: امیدوارم شرایط به شکلی نباشد، کسی که در ستاد انتخاباتی زحمت کشیده و جایی به او نرسیده، بگویند در ورزش خدمت کن. ما از نظر نیروی انسانی جزو بهترین کشور‌های دنیا هستیم. اتفاقاتی در المپیک افتاد که متاثر شدیم. عده‌ای از ورزشکاران ما به جا‌های دیگر رفته‌اند. این باید آسیب شناسی شود و مساله مهمی است. کسی که مملکت خودش را رها می‌کند یعنی به گلویش رسیده و اشک آدم در می‌آید. من وقتی رقابت دو خانم را دیدم گریه کردم. چرا باید اینطور شود؟

او در پایان گفت: امیدواریم کسی که می‌آید به زیر ساخت‌ها که شرایط خوبی در این زمینه نداریم، توجه کند. ورزش به خصوص فوتبال جلوی خیلی از آسیب‌ها و مشکلات جامعه را می‌گیرد، اما متاسفانه در فوتبال و ورزش ما در ۸ سال گذشته این مسائل مهم نبود. امیدواریم به سمتی برویم که ایران و ایرانی به لیاقتشان برسند. ما کشور ثروتمند و با قدمتی هستیم. مردم شریف و نجیبی داریم که در همه شرایط پای مملکت چه داخل و چه خارج از کشور ایستادند. هرکس هر حرفی می‌زند، دلسوز مملکت است. ایران را دوست دارد و می‌خواهد ایرانی آباد و سربلند و سرفراز داشته باشد. اما نگاه‌ها اینطور نیست و جور دیگری برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید

استقلال - گل گهر؛ رزم ژنرال با سرباز سابق در آزادی/ فولاد - ملوان؛ انزلی‌چی‌ها به دنبال شگفتی سازی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران تیم فوتبال گل گهر قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس به نمایندگی از تیم ملی فوتبال در این مراسم حضور داشت و در مورد انتخاب صحنه‌های بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌ها به عنوان صحنه‌های ماندگار ورزش گفت: از مردم ایران تشکر می‌کنم که به تیم ملی رای دادند و به صحنه‌های بازی ایران و ژاپن را به عنوان صحنه ماندگار ورزش انتخاب کردند.

وحید امیری در مورد مصدومیت و از دست دادن جام جهانی و غیبت در بازی تاریخی ایران و ژاپن گفت: باورکنید یکی از بهترین روز‌های فوتبالی ام بود براشون آرزوی موفقیت کردم و بعد از بازی خوشحال بودم و به بازیکنان زنگ زدم و تبریک گفتم.

وی در پاسخ به حضور مجدد در تیم ملی گفت: من امروز به نمایندگی از تیم ملی در این مراسم حضور داشتم و هر زمان که تیم ملی فوتبال و شخص آقای قلعه نویی به من نیاز داشته باشد مثل سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال هستم.

امیری در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قدرت فوتبال ایران بستگی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد واگذاری این دو باشگاه می‌تواند نوید روز‌های خوب را برای فوتبال باشگاهی و ملی ما بدهد.

امیری در مورد احتمال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: با بچه‌ها حرف زدیم برای تیم‌های دیگر هم احترام قائلیم و بازی به بازی پیش می‌رویم امیدوارم هر تیمی که لایق باشد عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بیانیه نویسی‌ها در فوتبال ایران گفت: در ورزش ایران همیشه جوانمردی حرف اول را می‌زند و امیدوارم در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود و روح جوانمردی در فوتبال حاکم باشد.

این اتفاقات د فوتبال هست  امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخوره روح جوانمردی در ورزش ایران سراغ داریم در فوتبال حاکم باشد.

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد