Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز  سه شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۲ پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان هزار و 78 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستریند، افزود: 570 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان،97 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 230 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 92 نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و 87 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۲۹ هزار و 436 نفر اعلام کرده است.

او با اشاره به اینکه 275 مورد جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند، تصریح کرد: از این تعداد، 148 مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 56 مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳۳ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، 12 مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و 26 مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، 26 نفر در سنین ۹۹ ،۸۸،۸۷،۷۸،۸۱،۷۴،۷۲،۷۲،۶۸،۶۵، ۶۴،۶۲،۵۸،۵۸،۵۸،۵۷،۵۵،۵۳،۵۱،۵۰ ،۴۴،۴۴،۳۵،۲۷،۱۸،۲، در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان جان خود را از دست داده اند که 16 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 2 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 2 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 4 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است و 2 نفر حوزه علوم پزشکی سیرجان است.

شفیعی افزود: در مجموع، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۳ هزار و ۵۸۹ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به آمار واکسن تزریق شده در استان کرمان از ابتدا تا ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ پرداخت و تصریح کرد: طی مدت یاد شده، ۳۹۳ هزار و ۶۰۸ واکسن در نوبت اول و ۸۹ هزار و ۳۳۴ واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

انتهای پیام/س

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نفر مربوط به حوزه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان