Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 12 مردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۹۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۵۰ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۷۹۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت هشت بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: تعداد جانباختگان کرونا در استان بوشهر به هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

شناسایی ۶۷ هزار مبتلا

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۷ هزار و ۸۲۹ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر ثبت شده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: طی روزها و هفته‌های گذشته شاهد افزایش مستمر تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان بوشهر هستیم و ظرفیت بیمارستان‌های استان در حال تکمیل است.

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و افزایش آمار مرگ و میر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه آمار مبتلایان روند رو به رشدی داشته به طوری که ظرفیت بیمارستان‌های این شهرستان‌ها در حال تکمیل شدن است.

تشریح وضعیت واکسیناسیون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به انجام واکسیناسیون گروه سنی ۸۰، ۷۰، ۶۰ و ۵۰ ساله‌ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: واکسیناسیون گروه سنی ۴۵ سال در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به اینکه پس از واکسیناسیون خبرنگاران و معلمان، اولویت با واکسینه شدن کارمندان بانک‌ها است افزود: پس از کادر درمان، بانک‌ها بیشترین فوتی را داشته‌اند که به این منظور اقدامات لازم برای واکسیناسیون این افراد در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)