Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی از استقلال هنوز رسانه‌ای نشده اما گفته می‌شود یحیی گل محمدی بی میل نیست یکی از مدافعان استقلال را جذب کند هرچند که استقلال نسبت به پرسپولیس در ساختار دفاعی خود مشکلات عدیده‌ای دارد.

از طرفی استقلالی‌ها در فصل گذشته دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی آرمان رمضانی و محمد نادری را جذب کردند و بعید نیست که پرسپولیس درصدد تلافی برآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن صورت باید دید آیا استقلا‌ل هم مقابله به مثل می‌کند و سراغ بازیکنان پرسپولیس می‌رود یا نه؟

اگر به خاطر داشته باشید فصل گذشته در مقطعی صحبت از حضور سیامک نعمتی در استقلال بود که این انتقال بنا به دلایلی انجام نشد و نعمتی در پرسپولیس ماند. حالا و در فصل نقل و انتقالات جدید هم باید منتظر وقوع هر اتفاقی بود به خصوص اگر پرسپولیسی‌ها پیش قدم شوند و یکی از بازیکنان استقلال را بخرند.

هر دو تیم مطرح کشور در فصل نقل و انتقالات برنامه‌های زیادی دارند و می‌خواهند تیم خود را تقویت کنند. در این راه هیچ بعید نیست که آن‌ها هم سراغ تیم رقیب بروند و از مدعیان دیگر نظیر سپاهان، تراکتور و فولاد هم بازیکن بخرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت. دیدار دو تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در حالی دو بر یک به سود استقلال شد که پس از سوت پایان مسابقه این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

منبع: فارس

کد خبر 751352

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید