Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تعیین تکلیف و حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نفر از کارکنان ارکان ثالث این شرکت خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهندس هوشنگ صیدالی گفت: این نیروها در سال‌های گذشته بدون اخذ مجوزهای لازم در این شرکت مشغول به کار شده‌بودند و به همین دلیل مشکلاتی برای آنها ایجاد شد که برای برای رفع مشکل آنها پیگیری‌های زیادی انجام شد و در نهایت وزیر نفت با حل مشکل آنها موافقت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از موافقت وزیر نفت، این موضوع برای طی مراحل قانونی در کمیته ساماندهی و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز و هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مطرح و مجوزهای لازم اخذ و مورخ ۱۴۰۰/۵/۹ به شرکت بهر‌ه‌بردرای نفت و گاز گچساران ابلاغ شد.

مهندس صیدالی ادامه داد: با ابلاغ این مجوز، کارکنان فوق‌الذکر از طریق اداره قراردادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پیمان‌های جاری یا جدید به کار خود در این شرکت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پایان از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همه همکارانی که در این امر مهم تلاش نمودند قدردانی کرد.

برچسب هاشرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرارداد موقت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرارداد موقت آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هیئت مدیره شرکت شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی