Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در حاشیه آئین بهره برداری از پروژه خطوط انتقال تامین آب تاسیسات امام علی (ع) و جنوب هویزه در خصوص پیگیری مطالبات معوق آبداران و کارگران آبفا و خسارات کشاورزی و اقدامات صورت گرفته توضیحاتی ارائه کرد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز سه شنبه، ۱۲ مردادماه در آئین بهره برداری از پروژه خطوط انتقال تامین آب تاسیسات امام علی (ع) و جنوب هویزه در خصوص گلایه مندی آبداران و کارگران آبفا نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که داشتم قبل از عید نوروز مبالغی برای پرداخت مطالبات تامین و بخشی از مطالبات پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: امروز نیز قبل از حضور در این مراسم به من گفته شد که آبداران که مطالبات معوق دارند اعتراض دارند و در مراسم شرکت نکن که گفتم برای شنیدن صدای آنها در جمع‌شان حاضر می شوم تا اعتراض آن‌ها را بررسی کنم.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان سازمان هدفمندی به آبفای کشور داده و آقای نوبخت دستور داده اند که ۵۰ میلیارد تومان از این رقم به استان خوزستان تخصیص یابد.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: کل بدهی حقوق بدون محاسبه بیمه ۱۰۵ میلیارد تومان است و مدیرعامل آبفا کشور قبلا گفته بود حدود ۹۰ میلیارد تومان از سازمان هدفمندی مطالبات دارد که در صورت تخصیص اعتبار، ۵۰ میلیارد تومان از آن را به استان خوزستان خواهد داد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: امیدواریم به زودی این تخصیص ها صورت گیرد و مطالبات آبداران و کارگران آبفا تا حد امکان پرداخت شود.

وی اظهار کرد: همچنین کشاورزان از سال ۹۸ طلب داشتند و ۶۳ درصد از مطالبات پرداخت شده بود و ۲۳۰ میلیارد تومان جذب و به حساب کشاورزان واریز کردیم و تنها ۵۶ میلیارد تومان باقی مانده است که از دولت مصوبه گرفتم که این رقم هم تامین و پرداخت شود؛ برای دام های تلف شده نیز رقمی گرفتیم که این خسارت نیز پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان استاندار خوزستان بحران کم آبی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی