Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:32:19 GMT

سبک زندگي تان را با راديو تغيير بدهيد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۴۹۵

خبرگزاری آریا-برنامه نفس دوم که روزهای پنجشنبه پخش می شود به شنوندگان آموزش بدهد چطور سعی کنند سبک زندگی شان را تغییر بدهند.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، محسن کریمی، تهیه کننده در این باره می گوید: گاهی ما در زندگی از حرکات ورزشی غافل می شویم و فراموش می کنیم چطور می توانیم با حرکت های درست ورزشی هم حالمان را خوب کنیم و هم اینکه تغییری در سبک زندگی مان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این موارد باعث شد تا ما به فکر ساخت برنامه نفس دوم در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت باشیم.
وی ادامه می دهد: این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 9 و 10 دقیقه پخش می شود و هدف تغییر سبک زندگی، پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی است که با گویندگی امین ضیایی روانه آنتن می شود. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات شنوندگان پاسخ می دهند. به عنوان مثال یک فرد با چربی بالا تماس می گیرد و از پزشک برنامه می خواهد تا او را راهنمایی کند که چه نوع ورزش هایی در خانه انجام بدهد تا به سلامتیش کمک کند. کارشناسان برنامه متخصصان پزشکی ورزشی هستند که شامل امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی هستند
آیتم های برنامه عبارتند از آیتم لطفا چند لحظه (روانشناسی ورزشی) و بازی های محلی. در آیتم چند لحظه به شنوندگان آموزش می دهیم که چطور انگیزه برای ورزش داشته باشند تا سلامتی شان را حفظ کنند. در آیتم بازی های محلی، بازی های مختص به استان های مختلف نمایش داده می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سبک زندگی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.   وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .   مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.   وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان