Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:58:49 GMT

سبک زندگی تان را با رادیو تغییر دهید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۸۸۱

سبک زندگی تان را با رادیو تغییر دهید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، محسن کریمی تهیه کننده در این باره گفت: گاهی ما در زندگی از حرکات ورزشی غافل می شویم و فراموش می کنیم چطور می توانیم با حرکت های درست ورزشی هم حالمان را خوب کنیم و هم اینکه تغییری در سبک زندگی مان ایجاد کنیم. همه این موارد باعث شد تا ما به فکر ساخت برنامه «نفس دوم» در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۹ پخش می شود و هدف تغییر سبک زندگی، پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی است که با گویندگی امین ضیایی روانه آنتن می شود.

کیمی اظهار کرد: محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات شنوندگان پاسخ می دهند. به عنوان مثال یک فرد با چربی بالا تماس می گیرد و از پزشک برنامه می خواهد تا او را راهنمایی کند که چه نوع ورزش هایی در خانه انجام بدهد تا به سلامتیش کمک کند. کارشناسان برنامه نیز متخصصان پزشکی ورزشی هستند که شامل امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی هستند.

این برنامه از آیتم های مختلفی تشکیل شده است که از جمله آن می توان به «لطفا چند لحظه» (روانشناسی ورزشی) و آیتم «بازی های محلی» اشاره کرد. در آیتم «لطفا چند لحظه» به شنوندگان آموزش داده می شود که چطور انگیزه برای ورزش داشته باشند تا سلامتی شان را حفظ کنند. در آیتم «بازی های محلی»، بازی های مختص به استان های مختلف نمایش داده می شود.

کد خبر 5271733 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو سلامت رادیو برنامه رادیویی فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سریال ایرانی بازیگر سینما هنر نگارگری جلال ستاری بنیاد سینمایی فارابی شبکه مستند سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش، فردا یکشنبه 16 اردیبهشت ساعت 9:30 صبح از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14:30 در مسجد بلال خواهد بود.

چند نکته درباره رادیو در 84 سالگی

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)