Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:18:46 GMT

ناکامی علی هاشمی با انتخاب‌های عجیب در المپیک

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۷۲۲

ناکامی علی هاشمی با انتخاب‌های عجیب در المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم بازی های المپیک توکیو به رقابت پرداخت و در حرکت دوضرب اوت شد و شانس مدال را از دست داد. 

هاشمی رکورد ۱۸۴ یک ضرب ثبت کرد اما در دوضرب وزنه های ۲۲۶ و ۲۲۸ را انداخت. 

عملکرد هاشمی به شرح زیر است: 

حرکت یک ضرب:

هاشمی به عنوان چهارمین وزنه بردار روی تخته آمد و در حرکت اول وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در حرکت دوم وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را نیز توانست با موفقیت بالای سر ببرد. 

نماینده ایران در حرکت سوم ۱۸۴ کیلوگرم را مهار کرد و به کار خود در یک ضرب پایان داد. 

سیمون مارتیروسیان وزنه بردار ارمنستان در حرکت  دوم وزنه ۱۹۵ کیلوگرم را مهار کرد و رکورد یک ضرب المپیک را دو کیلوگرم شکست. 

او در حرکت سوم نیز وزنه ۱۹۸ کیلوگرم را می خواست مهار کند که ناموفق بود.

حرکت دوضرب:

هاشمی در حرکت اول یک ضرب وزنه ۲۲۶ کیلوگرم را انداخت. 

او در حرکت دوم دوباره پست وزنه ۲۲۶ کیلوگرم قرار گرفت که این وزنه را از پست سر انداخت.

برخواه برای آخرین حرکت نماینده ایران وزنه ۲۲۸ کیلوگرم را درخواست کرد که وزنه را انداخت و اوت شد و سانس کسب مدال را نیز از دست داد. 

کلا انتخاب وزنه های هاشمی در دو ضرب عجیب بود. او بی شک با زدن وزنه ۲۲۵ که قبلا هم آن را زده بود در جدول باقی می ماند ولی سراغ ۲۲۶ رفت و از مهار آن باز ماند. در حرکت آخر هم اصلا حرکت قیچی را روی وزنه ۲۲۸ اجرا نکرد. 

۲۵۸ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 وزنه برداری یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش

محسن هاشمی ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.   به گزارش خبرآنلاین، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.   در فیلمی که از محسن هاشمی در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده، وی قطعه ای از این خاطرات را که در آن به خواب اشاره شده می خواند: «ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند.   «گاهی بیرون می‌رفتند و گاهی برمی‌گشتند و آخرین بار بی‌دلیل مشغول جابجا کردن وسایل زندگی من شدند، این اتفاق درحالی رخ داد که محافظان هم نبودند، می‌خواستم با آقای شجاعی، فرمانده محافظان، تماس بگیرم و اطلاع دهم، که میسر نمی‌شد.   احتمالاتی در تعبیر این خواب به ذهنم می‌رسد، از خداوند برای رفع شرم استمداد کردم و صدقه ای در نظر گرفتم و پس از نماز مجدد خوابیدم.» (پایان خاطرات روزانه)   محسن هاشمی سپس در جواب به این پرسش که آیا مرحوم آیت الله هاشمی، بعد از مشاهده این خواب، این اتفاق را با شما مطرح کردند یا خیر، پاسخ داد: بله اتفاقا چون با آقای مرعشی در سفر بودند، این موضوع مطرح شده بود، که بنده بعدا اطلاع پیدا کردم، اما مثل اینکه در آن زمان خیلی به این موضوع توجه نکرده‌بودند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند