Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@06:48:34 GMT

کرونا در فارس هر ساعت یک قربانی می گیرد!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۷۳۸

کرونا در فارس هر ساعت یک قربانی می گیرد!

به گزارش صدای ایران، سید روح‌الله حسینی سه‌شنبه ۱۲ مرداد در جلسه اعلام آخرین آمارهای مربوط به وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس، گفت: تعداد بیمارانی که روزانه در بیمارستان‌های فارس بستری شده‌اند، از ۵۰۰ نفر عبور کرده است.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱۲ بیمار در فارس پذیرش شده‌اند، گفت: متاسفانه تعداد بیماران بستری در فارس به ۳۶۳۷ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی شرایط ۳۲۶ بیمار بستری در فارس را وخیم گزارش و خاطرنشان کرد: طی مدت بیش از ۱۸ ماه گذشته بیش از یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱ مورد تست تشخیصی شامل تست مولکولی یا PCR و تست سریع در فارس انجام و منجر به شناسایی ۳۴۶ هزار و ۷۸۹ بیمار مثبت شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ابراز تاسف از جان باختن، ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: مجموع بیماران جان باخته از کرونا در فارس به ۵۲۵۹ نفر رسیده است. البته ۳۰۵ هزار و ۶۶ بیمار هم تاکنون بهبود پیدا کرده‌اند.

او با ابراز تاسف از اینکه موج پنجم بیماری کووید۱۹کشور را به شدت درگیر کرده است، عنوان کرد: متاسفانه آمار ابتلا و جان باختن گروه سنی زیر ۶۰ سال، بسیار بالا بوده و این رقم قابل توجهی است؛ اما تنها راهکار فوری برای شکستن این موج و جلوگیری از این حجم ابتلا، رعایت نکات پیشگیرانه از سوی مردم استان است.

حسینی یادآور شد: تا زمانی که حمایت‌های مردمی و انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی شهروندان انجام نشود، تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و نظام سلامت بی تاثیر خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روز های سخت کرونا در فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند