Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:56:30 GMT

آتش سوزی تنگ هایقر سه قربانی گرفت/نیاز به کمک داریم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۱۲۵

آتش سوزی تنگ هایقر سه قربانی گرفت/نیاز به کمک داریم

ایسنا/فارس فرماندار فیروزآباد اعلام کرد که در پی آتش سوزی بسیار گسترده در ارتفاعات صعب العبور هایقر، متاسفانه سه نفر از ساکنین عشایر جان خود را از دست دادند.

حسین آرگیو در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: این آتش سوزی از ظهر روز گذشته دوشنبه ١١ مرداد آغاز و شامگاه همین روز اطفاء شد اما مجددا امروز صبح سه‌شنبه ١٢ مرداد شعله ور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سطح آتش سوزی بسیار گسترده و وسیع است و هم‌اینک تمام نیروهای دولتی، امدادی، خصوصی و نیروهای مردمی با امکاناتی که در اختیار این شهرستان قرار دارد، در حال اطفاء حریق هستند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: بالگرد برای کمک به اطفاء این آتش سوزی بسیار گسترده از شهرستان‌های اطراف اعزام شده و هم‌اکنون در منطقه حضور دارند.البته اعزام بالگرد بیشتر از استان بوشهر هم از سوی استاندار فارس درخواست شده است.

آرگیو در خصوص کشته و مصدوم شدن شماری از عشایر ساکن این منطقه نیز گفت: با گسترش این آتش سوزی، تعدادی از عشایر مشغول خاموش کردن آتش بودند که متاسفانه یک گردباد شدید موجب فراری دادن آنها می‌شود و سه نفر از آنان حین فرار از گردباد و آتش کشته و یک نفر نیز مصدوم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آتش سوزي فیروزآباد کشته و زخمی شهرستان فیروزآباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌ها هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که برای سومین مسابقه پیاپی محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک به مصاف کریلیا سووتوف سامارا رده ششمی رفت.

یاران قربانی که در چهار دیدار اخیرشان ضعیف کار کردند و یک شکست در روسیه کاپ و سه باخت متوالی در لیگ برتر داشتند، امروز توانستند به این ناکامی‌ها پایان بدهند و در ورزشگاه اختصاصی خود سه امتیاز از تیم کریلیا سووتوف سامارا بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار امروز که از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد، به برتری دو بر یک مقابل کریلیا سووتوف سامارا رسید تا 29 امتیازی شود و با صعود سه پله‌ای در جدول لیگ برتر روسیه، موقتا در جایگاه یازدهم قرار بگیرد و موقتا از منطقه سقوط دور شود.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ در مسابقه امروز مقابل کریلیا سووتوف سامارا حضور 62 دقیقه‌ای در زمین داشت و هشتمین بازی در لیگ برتر روسیه را انجام داد و برای سومین بار در این مدت کارت زرد گرفت.

دیگر خبرها

  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی