Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@14:25:11 GMT

تسریع در بررسی صلاحیت وزرای کابینه جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۲۴۴

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعداد جلسات علنی مجلس برای تسریع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در صورت نیاز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت‌الاسلام "علیرضا سلیمی" افزود: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که تشکیل دولت به تاخیر نیفتد بنابراین و به محض اینکه رئیس جمهور، لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس ارائه دهد، مجلس بررسی برنامه‌های آنان را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در ابتدا، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به سرعت برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کنند سپس بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
سلیمی گفت: ما در صورت نیاز به تعداد جلسات علنی مجلس برای تسریع در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اضافه می‌کنیم و اگر هم نیاز باشد جلسات در دو یا سه شیفت برگزار خواهد شد.
همزمان با حضور جمع زیادی از مقامات کشوری و لشکری صبح امروز (سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰) مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. برچسب ها: تنفیذ ، رئیسی ، حکم ریاست جمهوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تنفیذ رئیسی حکم ریاست جمهوری وزرای پیشنهادی صلاحیت وزرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟