Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشر شده در مورد بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان را کاملا مشکوک دانست و نسبت به هر گونه فضاسازی کاذب برای اهداف خاص سیاسی هشدار داد. 

 به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال با تاکید مجدد  بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در برقراری و حفظ ثبات و امنیت در منطقه خلیج فارس و دریای عمان اظهار کرد: نیروهای دریایی ایران با اعلام کمک وامداد رسانی به کشتی‌های عبوری در منطقه، در صورت نیاز آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی دریایی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب‌زاده همچنین اضافه کرد: در صورت بروز مشکل در سامانه‌های ناوبری، جمهوری اسلامی ایران آماده کمک رسانی و بررسی موضوع از نزدیک است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با کشورهای منطقه در این زمینه اعلام کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا صانعی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس در این دیدار ضمن ارائه‌ گزارشی از آخرین تحولات در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، برنامه های پیش رو برای توسعه و گسترش روابط  در زمینه های سیاسی و اقتصادی از جمله پروژه های اقتصادی در حال پیگیری بین دو کشور در سال جاری را تشریح کرد .

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در این دیدار در خصوص ارتقای همکاری ها و مناسبات فی‌مابین رهنمود و راهکارهای لازم را ارائه کرد .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان