Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@02:55:18 GMT

آخرین پرده از دوئل مجیدی و ژنرال!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۱۲۶

آخرین پرده از دوئل مجیدی و ژنرال!

در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی، امشب استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

به گزارش برنا؛ شاگردان فرهاد مجیدی که لیگ بیستم را در رده سوم به پایان رساندند، برای اینکه امسال هم بدون جام نمانند باید امشب شاگردان امیر قلعه نویی را شکست دهند تا به فینال برسند.

استقلالی ها حالا که در دو قدمی جام حذفی قرار دارند نمی خواهند مثل سال گذشته این فرصت را از دست دهند و بدون جام بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی این روزها همه تمرکزش را روی دیدار با گل گهر گذاشته و حتی از شاگردانش هم خواسته جواب کری خوانی های بازیکنان پرسپولیس را ندهند و همه حواس شان معطوف به بازی امشب باشد.

در این بازی فرشید اسماعیلی هافبک خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین گفته می‌شود شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی‌ها هم آخرین بازی خود را برای این تیم انجام خواهد داد و بعد از این بازی راهی کشور خود خواهد شد و به صورت رسمی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا می شود.

خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که استقلال تمرینات جدی و محرمانه خود در صورت کشیده شدن بازی با گل گهر به پنالتی را ادامه می‌دهد و سرمربی آبی‌پوشان پنالتی زنان خود را بسیج کرده تا آمادگی جسمی و روانی خود در این عرصه را برای دیدار با شاگردان قلعه نویی به بالاترین حد ممکن برسانند.

فرهاد مجیدی همچنین از بازیکنان استقلال خواسته است تا تمام تمرکزشان را روی دیدار با گل گهر بگذارند و از حاشیه سازی و کُری خوانی در اینستاگرام خودداری کنند.

استقلالی‌ها برای رسیدن به این مرحله تیم‌های پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس را شکست داده اند و آبی پوشان انگیزه زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی دارند.

استقلال درحالی به مصاف گل گهر می رود که این تیم را در لیگ امسال رفت و برگشت شکست داده و استقلالی ها امیدوارند با پیروزی در بازی امشب هم به فینال جام حذفی برسند هم مقابل سرمربی سابق شان هت تریک کنند.

البته فرهاد مجیدی هم برای این بازی انگیزه های شخصی دارد. مجیدی فصل گذشته در لیگ و جام حذفی، از سد امیر قلعه‌نویی و سپاهان گذشت و امسال هم در لیگ گل گهر را شکست داد و امیدوار است به مانند فصل گذشته در جام حذفی هم برنده تقابل با قلعه‌نویی شود.

اتفاقی که اگر رخ دهد، قلعه‌نویی در پنجمین بازی متوالی‌اش با استقلال، به این تیم خواهد باخت. آماری که قطعا امیر و تیمش از آن فراری هستند و سرمربی گل گهر به دنبال این است که بتواند انتقام تمام شکست‌های قبلی‌اش از استقلال و فرهاد مجیدی را در بازی فردا شب از این تیم بگیرد.

در آن سوی میدان گل گهر در این فصل از مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و با هدایت قلعه نویی در رده پنجم جدول قرار گرفت. گل گهری‌ها برای رسیدن به این مرحله تاکنون از سد تیم های مس کرمان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک گذشته اند و در صورت پیروزی مقابل استقلال گام بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، برمی‌دارند.

گل گهر مصدوم و محرومی برای این بازی ندارد اما گفته می شود که گادوین منشا مهاجم نیجریه ای این تیم همانند دیاباته در استقلال، آخرین بازی خود را برای گل گهر انجام خواهد داد.

این بازی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی جام حذفی پرسپولیس بازی استقلال زنان بسیج قلعه نویی ذوب آهن عنوان قهرمانی رفت و برگشت مسابقات لیگ برتر جدول پارس جنوبی کسب عنوان قهرمانی ورزشگاه آزادی استقلال امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی گل گهر فرهاد مجیدی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!

عبدالله ویسی پس از بازی فولاد برابر آلومینیوم اراک، صحبت‌های تندی را انجام داد که حالا برای او گران تمام شده است.

طرفداری | کمیته انضباطی عبدالله ویسی را به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم کرد.

هفته گذشته حواشی مختلفی در مورد ابراهیم سلجوقی، بازیکن فولاد خوزستان ایجاد شد. بازیکنی که زیر 20 دقیقه در طول چند فصل اخیر برای فولاد به میدان رفته است اما نام او در لیست باشگاه خوزستانی دیده می‌شود. ظاهرا سلجوقی فرزند یکی از سرداران نظامی ایران است و همین موضوع باعث شده تا حواشی مختلفی برای فولاد ایجاد شود.

عبدالله ویسی پس از بازی با آلومینیوم اراک مصاحبه تند و تیزی انجام داد که درنهایت باعث شد او به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم شود. عبدالله ویسی گفت:

ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط! حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور!

می‌گویند بچه فلان سردار در فولاد خوزستان است. من نه سیاسی هستم و نه کاری دارم اما بچه سردار است و از ۵ سالگی در پایه بود و آمد به بزرگسالان فولاد؛ آن موقع پدرش سرباز بود اما از کجا می‌دانست سردار می‌شود؟ نمی‌خواهم طرف کسی را بگیرم اما تیم من را به حاشیه می‌برید. این ظلم به فوتبال است. مگر گناه دارد که پدرش سردار است؟ پسر من می‌خواست فوتبالیست شود اما آنقدر گفتند ویسی پارتی بازی می‌کند، الان در خوزستان بیکار می‌گردد. چون پدرش سردار است باید برود بمیرد؟ اگر رئیس دانشگاه بود، بچه سردار است، اگر دکتر می‌شد، بچه سردار است. این زشت است و من دارم حق را می‌گویم. گفتند چون تاج اصفهانی است، سپاهان قهرمان می‌شود؛ الان سوال این است که قهرمانی سپاهان کو؟ برویم جای دیگر را درست کنیم و خودمان را به آن راه نزنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا