Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:51:41 GMT

ربودن کودک به خاطر اختلاف با پدر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۱۷۶

اختلاف مالی دو مرد با یکدیگر که منجر به ربودن کودک 9 ساله یکی از آنها شده بود پس از 48 ساعت با دستگیری عامل اصلی این گروگانگیری و رهایی کودک پایان یافت.

به گزارش ایران، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پنجم مرداد در پی ربایش پسر بچه‌ای ۹ ساله در یکی از محلات شهرستان دلگان از توابع منطقه بلوچستان در جنوب سیستان و بلوچستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این کودک را که در حال بازی جلوی خانه شان بوده ربوده و بسرعت از محل متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به‌منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی وی آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم‌ربایان را شناسایی و مشخص شد؛ متهمان به‌دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، در کمتر از ۴۸ ساعت محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند و با آزادسازی وی، عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند.

با دستگیری متهم اصلی پرونده دیگر همدستان وی نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی ربودن کودک اختلاف پدر المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی