Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@08:35:29 GMT

معروف: دوست داشتم در سکوت خداحافظی کنم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۷۷۶

معروف: دوست داشتم در سکوت خداحافظی کنم

سعید معروف با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دوست داشت در سکوت خداحافظی کند.  
به گزارش پول نیوز سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در پایان رقابت‌های المپیک توکیو که با کسب عنوان نهمی مشترک برای تیم ملی ایران به همراه بود با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دوست داشت در سکوت خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پست سعید معروف آمده است:  

معروف: دوست داشتم در سکوت خداحافظی کنم

خیلی تلاش کردم که تو پایان قصه، بتونم زیر این پست حرفای دلمو بزنم، ولی انقد زیاد بود که شاید کسی حوصله نمی‌کرد بخونه. این صفحه تنها جایی هستش که تا الان توش حرفام زده شده و خواهد شد. قطعاً به احترام همه دوستداران والیبال و بنده حقیر، در اولین فرصت، سوالای همه رو جواب خواهم داد و حتما سعی خواهم کرد که مثل همیشه کاملاً شفاف و واضح صحبت کنم؛ البته بیشترش در جهت قدردانی از زحمات علاقه‌مندانی خواهد بود که تو این چند سال فعالیت ورزشیم لطفشون شامل حالم بوده. هر چند دوست داشتم که تو سکوت از والیبال خداحافظی کنم، ولی خوب، زمان خوبیه واسه صحبت. به‌زودی می‌بینمتون.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دوست داشتم در سکوت خداحافظی کنم والیبال والیبالیست والیبال ایران والیبالیست های آمریکایی سکوت خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر