Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:52:12 GMT

امین زندگانی به «دکتر نون» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۹۲۲

امین زندگانی به «دکتر نون» پیوست

امین زندگانی به گروه بازیگران نمایش «دکتر نون» پیوست.

هادی مرزبان کارگردان این نمایش که از هفته گذشته بار دیگر تمرین آن را از سر گرفته است، از پیوستن امین زندگانی به گروه بازیگران این نمایش خبر می‌دهد و امیدوار است با وجود شرایط دشوار کرونایی ، طلسم اجرای نمایش «دکتر نون» شکسته شود.

این کارگردان تئاتر به ایسنا می‌گوید: فعلا مشغول تمرین هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر حضور در تمرین تئاتر از خودگذشتگی زیادی می‌خواهد که بچه‌های ما این عشق را دارند و از جان مایه می‌گذارند.

او که پیش از این در نمایش‌های «تانگوی تخم مرغ داغ»، «پایین، گذر سقاخانه» و «بنگاه تئاترال» با زندگانی همکاری کرده، از همکاری دوباره خود با این بازیگر بسیار خوشنود است و یادآوری می‌کند: سال‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم و با هم همکاری داریم. خوشبختانه همکاری جدیدمان هم بسیار رضایت‌بخش است و امین زندگانی در نقش «دکتر نون» در کنار صدرالدین زاهد، در نقش «دکتر مصدق» زوج هنری خوبی را تشکیل می‌دهند.

مرزبان امیدوار است که این اثر نمایشی اوایل مهر ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.

او که از ۱۷ سال پیش سودای اجرای این اثر نمایشی را در سر داشته، اضافه می‌کند: این نمایش در هر مقطعی دچار موانع و مشکلاتی شد و تازه‌ترین بن‌بست ما هم کروناست. از سال ۹۸ که بار دیگر تمرین آن را از سر گرفتیم، هر بار به دلیل شرایط کرونایی، از اجرا باز ماندیم ولی امیدوارم این بار واقعا طلسم اجرای این نمایش شکسته شود.

به گفته او، قرار است به زودی گروه بازیگران این نمایش کامل شود.

نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» که بر اساس داستانی از همین نام از شهرام رحیمیان اجرا می‌شود، بستری عاشقانه و سیاسی دارد که در خلاصه داستان آن آمده: «اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند و عشق آتشین آن دو به ازدواج انجامید. حال در کودتای ۱۳۳۲از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد و ساواک برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون رو برو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود...»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امین زندگانی هادی مرزبان نمایش دکتر نون امین زندگانی دکتر نون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان