Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@02:42:30 GMT

یک روز تلخ دیگر برای امیر مقابل استقلال؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۱۸۶

یک روز تلخ دیگر برای امیر مقابل استقلال؟

در جریان نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

یکی از نکته‌های مهم و قابل توجه این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل‌گهر در این مصاف است. قلعه‌نویی که یکی از مهم‌ترین پیشکسوتان و سرمربیان پیشین آبی پوشان پایتخت است، در قامت تیم‌های مختلفی در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی ۲ بار با تیم گل‌گهر به مصاف استقلال رفته است که هر ۲ مصاف با شکست تیم امیر قلعه‌نویی به پایان رسیده است.

همچنین این سرمربی کهنه‌کار ۹ بار با تیم سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی ها، ۲ پیروزی، ۵ شکست و ۲ تساوی بوده است. او  با تراکتور ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با شکست به اتمام رسیده است و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه نویی برای مصاف با استقلال بوده. او با ذوب آهن ۲ بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است. مس کرمان نیز آخرین تیم قلعه‌نویی است که با آن با استقلال رویارویی کرده است و یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

در مجموع امیر قلعه‌نویی ۲۰ بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در رقابت‌های لیگ برتر رفته است که ۶ برد،۵ تساوی و ۱۰ باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

مصاف روز چهارشنبه گل‌گهر و قلعه‌نویی با تیم استقلال اتفاق سال گذشته را شاید برای قلعه‌نویی بازهم تکرار کند. او سال ۹۹ هم در رقابت‌های جام حذفی و هم در لیگ برتر با تیم سپاهان از استقلال مجیدی شکست خورده است و در صورت پیروزی استقلال در این بازی، امکان دارد بازهم قلعه‌نویی بازنده هر دو رقابت‌ در مصاف با تیم مجیدی باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امیر قلعه نویی استقلال گل گهر یک بازی با نتیجه قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

لواندوفسکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب نقش مهمی را در کسب این پیروزی مهم برای ژاوی ایفا کرد.

این ستاره لهستانی حالا با ۱۶ گل زده در کنار آنته بودیمیر از اوساسونا در رده سوم برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد که امیدوار است بتواند تا پایان فصل بار دیگر به جایگاه اول برسد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پی‌چی‌چی؟ من تا به حال ۱۶ گل زده‌ام اما این فرصت را دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و شاید این کار در آینده آسان‌تر باشد. من سعی می‌کنم که گل بزنم اما در انتهای فصل همه تیم‌ها به سختی تلاش می‌کنند و در نهایت ما باید برای پیروزی تیم کار کنیم.»

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی