Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:51:54 GMT

۲ اردوی یک هفته‌ای حریف تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۱۹۳

۲ اردوی یک هفته‌ای حریف تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال امارات تا قبل از بازی نخست خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دو اردوی یک هفته‌ای را برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از البیان، تیم ملی فوتبال امارات یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است. امارات در گروه A با تیم های ایران، کره جنوبی، سوریه، عراق و لبنان همگروه است و در دیدار نخست خود باید به مصاف لبنان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات روز جمعه نخستین اردوی آمادگی خود را در صربستان برگزار خواهد کرد که این اردو یک هفته به طول خواهد انجامید.

اماراتی‌ها بعد از بازگشت چند روزی را استراحت خواهند کرد و قرار است که در ۲۶ ماه اوت جاری اردوی یک هفته دیگری را هم برگزار کنند.

با وجود این دو اردو بعضی از کارشناسان اماراتی نسبت به مدت این اردو اعتراض دارند و براین باور هستند که یک هفته اردو به هیچ وجه بازیکنان را آماده رقابت نمی‌کند.

عبدالله مسفر کارشناس فوتبال امارات در این باره گفت: من نسبت به مدت این اردوها نگران هستم. ما در مرحله قبل هم اردوهای کوتاه مدتی را برگزار کردیم و همین باعث شد تا نتایج مورد نظر را به دست نیاوریم.

وی ادامه داد: به نظرم اردوی یک هفته‌ای نمی‌تواند مناسب باشد چرا که دو روز آن صرف رفت و برگشت می‌شود و ۵ روز تمرین باعث هماهنگی بین بازیکنان نمی‌شود و باید زمان این اردوها افزایش پیدا کند تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. کار ما در مرحله انتخابی نهایی بسیار سخت است و نیاز به تلاش بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امارات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اردوی یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال

کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات متحده عربی بعد از ۱۰ سال، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، و بن الطوق الماری، وزیر اقتصاد امارات، به عنوان روسای ایرانی و اماراتی این کمیسیون در تاریخ سه شنبه و چهارشنبه (11 و 12 اردیبهشت ماه 1403) در ابوظبی؛ برگزار می‌شود.

این نشست پس از گذشت 10 سال، به منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در کلیه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و حمل و نقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار می‌شود. توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدور‌های ترانزیتی بین المللی بویژه کریدور شمال- جنوب به منظور ترانزیت کالا‌های اماراتی به سمت کشور‌های آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست است.

در حاشیه این اجلاس همایش تجار، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز برگزار خواهد شد. در این نشست تجار و کار آفرینان ایرانی و اماراتی با همتایان خود بصورت رو در رو مذاکره خواهند نمود. همچنین تعدادی از متخصصان حوزه تجاری و سرمایه گذاری در خصوص توسعه فضای کسب وکار دو کشور و قوانین و مقررات حاکم بر سرمایه گذاری و تجارت و فرایند‌های مربوطه مبادرت به سخنرانی خواهند نمود. پیش بینی می‌شود در این اجلاس دو سند همکاری توسط رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور به امضا برسد.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: امارات متحده عربی یکی از شرکای اصلی کشورمان در تجارت است. تجارت ایران و امارات در سال گذشته حدود 27 میلیارد دلار بوده، که سهم صادراتمان به این کشور حدود 6.5 میلیارد دلار بود و سهم واردات کالا از این کشور هم به بیش از بیست میلیارد دلار رسید. این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر