Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری در سه مرحله در استان برگزار می‌شود.

شهلا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح ملی المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری در استان زنجان، اظهار کرد: استعدادیابی در دنیای ورزش اهمیت ویژه‌ای دارد و معاونت توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز، با اجرای طرح‌های متنوع و مستمر ورزشی در روستاها و مناطق عشایری سعی در کشف استعدادهای بالقوه ورزشی در این مناطق را دارد تا علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی و توسعه فرهنگ حرکت، باعث ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در بین دختران و بانوان‌ روستایی و عشایری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استعدادیابی ورزشی یعنی یافتن فردی که شرایط جسمانی، مهارتی و رفتاری مطلوب برای موفقیت و حضور در یک رشته ورزشی را دارد، افزود: افزایش سهم دختران و زنان روستایی و عشایری در ورزش قهرمانی، توزیع عادلانه منابع و امکانات به بانوان روستاها و عشایر و تحقق عدالت جنسیتی در ورزش، بخشی دیگر از اهداف برگزاری طرح‌های ورزشی در مناطق روستایی است.

این مسئول با اشاره به طرح المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری، تصریح کرد: جامعه هدف این طرح دختران ساکن در مناطق روستایی و عشایری برای گروه سنی بین ۱۴ تا ۱۸ سال است که در سه مرحله برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، با اشاره به اینکه در مرحله اول که مرحله مقدماتی است، افراد برتر در رشته‌های تعیین شده در سطح روستا و عشایر در قالب تیم در سطح شهرستان به رقابت می‌پردازند، عنوان کرد: در مرحله دوم که مرحله نیمه‌نهایی است، نفرات منتخب و برتر در قالب یک تیم استانی به مسابقات مناطق شش‌گانه راه پیدا می‌کنند و در مرحله سوم نیز نفرات برتر و منتخب در مناطق شش‌گانه در قالب تیم به مسابقات رده‌بندی و نهایی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه طرح المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری و با نظارت معاونت ورزشی بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری در سه ماهه سوم سال و مرحله آخر آن نیز همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش بانوان زنجان بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان روستایی و عشایری استان زنجان توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند