Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به تنش و کمبود آب بوجود آمده در خوزستان، اعتراضات و تجمعاتی در این خصوص انجام شد و تعدادی از شرکت کنندگان در همان مرجع انتظامی پس از تذکراتی، بلاقید آزاد شدند.

او در ادامه با اشاره به آزادی اغلب بازداشت شدگان اعترضات تنش آبی در خوزستان طبق فرامین مقام معظم رهبری و دستور رئیس قوه قضاییه، افزود: برخی دیگر از بازداشت شدگان این اعتراضات که دخالتی در تخریب اموال عمومی و سلب آسایش و امنیت مردم نداشتند با تلاش همکاران قضایی، آنان هم آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آزادی بخش قابل توجهی از معترضان اخیر خوزستان

حجت الاسلام مرادی پیش از این گفته بود در مورد معدود افرادی که به اقدام مسلحانه دست زده بودند نیز مقرر شد پرونده‌ها هرچه سریع‌تر به دادگاه مربوطه ارسال شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان تنش آبی بی آبی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه