Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تمدید قرارداد مهدی تارتار با تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: قبل از اینکه فصل تمام شود به تارتار برای تمدید قرارداد پیشنهاد دادیم؛ اما چون تیم درگیر رقابت‌ها بود  اعلام کرد که بعد از مسابقات برای تمدید قرارداد مذاکره کنیم. تلاش پیکان این است که در این هفته با بازیکنان تسویه کند و به زودی تمدید قرارداد سرمربی قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا با گزینه دیگری برای هدایت پیکان مذاکره داشته، عنوان کرد: تنها گزینه هدایت پیکانمهدی تارتار است. فکر می‌کنم هر دو طرف برای تمدید قرارداد تمایل داریم و این موضوع به امید خدا به زودی نهایی می‌شود.

مدیرعامل تیم پیکان در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان قبلی تیم گفت: بازیکنان جوان قرارداد بلندمدت دارند؛ اما تعداد زیادی از بازیکنان اصلی قراردادشان یکساله است. آنها هم تمایل دارند با پیکان ادامه بدهند؛ منتها منتظر تمدیدقرارداد تارتار و نظر وی برای تمدید قرارداد بازیکنان هستیم. احتمالاً همه تیم اصلی را حفظ و آن  را تقویت کنیم. هدف ما در لیگ جدید رتبه تک رقمی و در صورت امکان کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا است.

محمدی درباره افزایش مبلغ قراردادبازیکنان در لیگ بیست و یکم تصریح کرد: تیم‌های بالاتر از ما در لیگ برتر ۱۰ تا ۲۰ برابر بیش از ما هزینه کردند. این اتفاق حتی برای بعضی تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر قرار گرفتند وجود دارد. با این وجود همه باشگاه‌ها می‌گویند نسبت به بقیه پرداختی کمتری داشته‌اند. پیشنهاد بنده این است که در خصوص قرارداد بازیکنان شفاف سازی انجام بدهیم تا مشخص باشد هر تیمی چه مقدار هزینه کرده و چه نتیجه‌ای کسب کرده است.

وی با اشاره به آکادمی باشگاه پیکان گفت: آکادمی پیکان مولد است و استعداد‌های جوان خوبی به جامعه فوتبال تحویل می‌دهد. یکی از محدود تیم‌هایی بودیم که در لیگ بیستم از بازیکنان جوان استفاده کردیم و همزمان توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. ما تنه به تنه با تیم‌های بزرگ لیگ برتر پیش رفتیم. قطعاً در آینده سرمایه‌گذاری خودمان را در این حوزه افزایش می‌دهیم و با توجه به تجربه موفقی که داشتیم سعی می‌کنیم حداقل ۴ یا ۵ بازیکن جوان دیگر به ترکیب تیم در لیگ بیست و یکم اضافه کنیم. بیشتر بخوانید: سایپا؛ پاس، نفت و راه‌آهن نشود؟/ عبرت از اتفاقات تلخ گذشته برای بازگشت شکوهمند به لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان اکبر محمدی برای تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود