Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان در بیانیه‌ای بر وحدت و انسجام بیشتر اعضای شورای اسلامی این شهر برای ایجاد تحول به نفع مردم تاکید کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی
شورا‌های اسلامی شهر و روستا به منزله پارلمان‌های محلی می‌توانند اثر گذاری جدی در ارتقاء مردم سالاری دینی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش آفرینی شورا‌های اسلامی در پیشرفت، عمران و آبادانی، سلامت و محیط زیست و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و در یک کلام در بالا بردن میزان رضایت مندی مردم و افزایش سقف کار آمدی در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط " سخت " کنونی و اعتماد مردم به جریان انقلابی و انتخاب افراد متعهد، متخصص، دلسوز، و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مطالبات عدالت خواهانه مردم عزیز قابل تقدیر و شایسته سپاسگزاری است.

بهترین راه شکر گزاری این نعمت بزرگ، تلاش هر چه بیش‌تر برای تحقق وعده‌ها و عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه شده می‌باشد.

اکنون منتخبان محترم شورای اسلامی شهر همدان در معرض آزمون بزرگ و مهم معرفی و انتخاب شهردار برای شهر دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان قرار دارند.

خوشبختانه شنیده‌ها حکایت از وجود وحدت و انسجام میان منتخبان محترم و ترسیم فرآیند معقول و منطقی بر اساس برنامه و شاخص‌های منطبق با نیاز‌های شهر و مطالبات مردم و هم چنین وعده‌های داده شده جهت انتخاب شهردار دارد.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان با قدر دانی از حسن اعتماد مردم شریف، فهیم و انقلابی همدان، حمایت قاطع و همه جانبه خویش را از تلاش‌ها و تدابیر منطقی و عدالت خواهانه منتخبین گرامی اعلام داشته و بر وحدت و انسجام هر چه بیش‌تر میان اعضاء محترم شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم تاکید می‌نماید.

امید است منتخبان گرامی با حفظ وحدت و همدلی میان خود و بدون توجه به هیاهوی تبلیغاتی افراد و یا مراکز بی خبر از احوال مردم و نیاز‌های آنها، روند و مسیر درست خویش راتداوم بخشند تا با رفع اشکالات و نواقص موجود و بهره مندی از توانایی‌های نیرو‌های مؤمن و کار آمد، بیش از پیش موجبات رفاه و رضایت مندی عادلانه همه اقشار و آحاد مردم همدان رافراهم نمایند.

بدون شک من بعد دولت انقلابی و مردمی نیز در این خصوص همراه و حامی منتخبان عزیز و پشتیبان تصمیمات عدالت خواهانه و کار شناسانه آن‌ها خواهد بود.

ومن الله التوفیق
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر و روستا اقتصاد مردم شورای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است