Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:57:13 GMT

چند بازیکن ذوب‌آهن در انتظار تعیین بودجه باشگاه

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۷۳۲

چند بازیکن ذوب‌آهن در انتظار تعیین بودجه باشگاه

تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن برای تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده منتظر تعیین بودجه باشگاه هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل آینده با پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های لیگ برتری مواجه شدند و در این میان منتظر تعیین بودجه باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده هستند تا در مورد این پیشنهادها تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار حاکی از آن است که قرار نیست بودجه باشگاه ذوب آهن برای فصل آینده با تغییر چندانی مواجه شود. این در حالی است که چنین رویه‌ای در سال‌های اخیر در ذوب‌آهن در پیش گرفته شده است و اگر بودجه باشگاه برای فصل بعد افزایش پیدا نکند تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن جدا خواهند شد.

ذوبی‌ها برای فصل آینده چند مربی را در فهرست گزینه‌های خود قرار داده‌اند و در نهایت با گزینه‌ای به توافق خواهند رسید که بتواند با بودجه کم این باشگاه کار را پیش ببرد. البته این وضعیت باب میل بازیکنان نیست و انتظار می‌رود که ذوب‌آهن مثل چند سال گذشته دوباره در کادر فنی و بازیکنانش با تغییرات گسترده‌ای مواجه شود.

حسینی از ذوب‌آهن جدا شد/ مذاکره ذوبی‌ها با 6 مربی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای فصل آینده بودجه باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی