Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» عباس گلرو با اشاره به انتشار گفتگوی منتشر نشده رهبر معظم انقلاب با مرحوم هاشمی رفسنجانی درخصوص دلایل عدم مذاکره با آمریکا و تحلیل جریان ضدانقلاب مبنی بر اینکه رهبری ایران به دنبال پایان مذاکرات مربوط به برجام است، گفت: ارتباط با کشورهای دنیا یک امر ضروری است و جمهوری اسلامی ایران هم با همه کشورهای جهان به جز رژیم صهیونیستی ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: به دلیل سابقه بد آمریکا در ارتباط با ایران و سیاست‌های خصمانه‌ای که علیه کشورمان به کار گرفتند، ما سعی می‌کنیم روابط خود با این کشور را به نحوی که منافع ملت ایران تأمین شود، تنظیم کنیم.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مترقی‌ترین نگاه در سیاست خارجی را همواره رهبر معظم انقلاب داشته و دارند؛ به این معنا که ایشان همواره در فرمایشاتشان در بحث سیاست خارجی، بر ضرورت تقویت روابط با دنیا تاکید فرمودند و ایشان هیچگاه رابطه با کشورهای دنیا را نفی نکرده‌اند.

گلرو ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید فرمودند که ما باید از ظرفیت‌های دنیا به ویژه در زمینه علمی و تکنولوژی استفاده کنیم اما نگاه و رویکرد بارز و برجسته مقام معظم رهبری در این باره نشان می‌دهد که باید در عین ارتباط با کشورهای دنیا و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که آنان در عرصه‌های مختلف دارند، به سمت حفظ استقلال، عزت و اتکا به داشته‌ها و توان داخلی خودمان برویم.

وی با بیان اینکه بی‌اعتمادی ما به آمریکا ناشی از یک واقعیت تجربه شده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در ادوار مختلف از پشت به ما خنجر زدند، به روابط با ایران وفادار نبودند و هیچ‌گاه منافع ملت ایران مدنظرشان نبوده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته این مسئله فقط در مورد روابط آمریکا با ایران صدق نمی‌کند و اغلب کشورهایی که به نوعی با آمریکا ارتباطاتی داشتند، به نتیجه رسیدند که آمریکا هیچ وقت در روابط خود با سایر کشورها، حداقل قوانین بین‌المللی را هم رعایت نمی‌کند و طبیعی است که ما نباید به آنان اعتماد داشته باشیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا تعامل عباس گلرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرود‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های مختلف به جریان دانش توجه شود.

دیگر خبرها

  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود