Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمار ترانزیت و حمل کالا از پایانه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین در چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ گفت : در این پایانه بیش از ۱۱۰ هزار و ۸۰۱ تن کالا توسط چهار هزار و ۳۰۰ کامیون ایرانی به سمت داخل کشور بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ترانزیت خروجی حامل کالا در پایانه مرزی پرویزخان بیش از یک هزار و ۶۷۰ تن بوده که توسط ۹۱ کامیون ایرانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: بیش از ۲۰۱ هزار و ۵۹ تن ترانزیت ورودی حامل کالا بوده که توسط سه هزار و ۳۲۰ کامیون ایرانی و سه هزار و ۹۴۰ کامیون خارجی صورت گرفته که بیش از خروجی حامل کالا به مقدار بیش از ۴۲ هزار و ۵۵۵ تن توسط ۲ هزار و ۳۵۰ کامیون ایرانی و یک کامیون خارجی بوده است.

کرمی مقدار ورودی حامل کالا توسط ۲ هزار و ۸۸۸ کامیون ایرانی و ۱۹۹ کامیون خارجی را بیش از ۷۶ هزار و ۵۷۱ تن اعلام کرد و افزود: در مجموع در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ مقدار بارگیری، ترانزیت و خروجی و ورودی حامل کالا بیش از ۴۳۲ هزار و ۶۵۸ تن بوده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل ناوگان حمل و نقل کامیون ایرانی حامل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر