Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق بدون اینکه نامی ببرد، طرف هایی را به تعمد در تداوم هرج و مرج در کشور و تضعیف آن متهم کرد.

 به نقل از شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در دیدار با قربانیان بیمارستان "امام حسین" در استان ذی قار گفت، حادثه بیمارستان امام حسین و قبل از آن حادثه بیمارستان ابن الخطیب به وضوح نشان می‌دهد که در سیستم اداری کشوری که از سال ۲۰۰۳ به طور تجمعی این سیستم را به ارث برده، نقص وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، آنچه از مشکلات و بی‌توجهی‌ها به جان و مال مردم در عراق اتفاق افتاده و می‌افتد تنها رسوبات فسادی است که کشور را ویران کرده است.

الکاظمی گفت، برخی اقدامات تعمدی برای ایجاد هرج و مرج در عراق و تضعیف وجود دارد و همه این مسائل به ضرر مردم است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است