Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز اوسطی، با بیان این‌كه وقتی موضوع تولید داخل مطرح است، حتما همه مدیران كشور و افرادی كه به هر نحوی می توانند در زمینه پیشرفت صنعت خودروسازی كشور موثر باشند، به میان آمده و كمك می كنند ایشان ضمن حمایت مجلس شورای اسلامی از اقدامات و دستاوردهای تولید داخل خودروسازان، عنوان كرد: خوشبختانه ظرفیت و توانمندی ارتقای كیفی خودروهای داخلی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ تكنولوژی در كشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات و دستاوردهای صنعت خودروسازی كشور و به ویژه ایران خودرو در شرایط سخت تحریمی و فشارهایی كه به لحاظ تامین منابع مالی و... بر روی این صنعت سایه انداخته بود، تاكید كرد: ایران خودرو توانست در شرایط حساس به درستی اقدامات خود را پیش برده و به جایگاه مناسبی به لحاظ تولید، تیراژ و داخلی سازی قطعات و محصولات دست یابد.
نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای هرچه بیشتر خودروی تارا در آینده و توسعه این محصول با توجه به برخورداری از پلتفرمی به روز و جدید، اظهار كرد: باید تیراژ این محصول به نحوی باشد كه پاسخگوی نیاز بازار بوده و از ایجاد بازار سیاه به دلیل كمبود عرضه، جلوگیری كند.
وی با اشاره به حجم اشتغالزایی كه در پی پروژه تولید و داخلی سازی خودروی تارا در گروه صنعتی ایران خودرو و شركت های قطعه ساز به وجود آمد، تصریح كرد: با فعال شدن هر واحد تولیدی در كشور، قطعا سنگری به سنگرهای مبازره با جنگ اقتصادی با دشمن افزوده می شود و این اتفاق، اتفاق میمون و خوشایندی است كه بابت آن به مجموعه مدیران، كارگران و زحمت كشان گروه صنعتی ایران خودرو تبریك می گویم.
اوسطی، ضمن گلایه از ساز و كارهای مربوط به ثبت نام و توزیع خودرو در سطح كشور به روش قرعه كشی، این روش را نیازمند بازنگری دانست و گفت: از سوی مردم انتقادات و گلایه های به حقی در این زمینه وجود دارد، زیرا بخش عمده ای از جامعه نمی تواند از امتیاز خرید خودروی داخلی برخوردار شود.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین باید سازوكارها به گونه ای پیش رود كه همه ایرانیان بتوانند از امكان خرید خودروی ساخت داخل بهره مند شوند. زیرا خرید خودروی داخل افتخاری ملی است و قطعا هر ایرانی دوست دارد به جای خرید خودروی خارجی، از خودروی با كیفیت و با قیمت مناسب ایرانی استفاده كند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی خودرو تارا صنعت خودروسازی ایران خودرو تارا قطعه سازی المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی ایران خودرو خرید خودروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۱۵ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان شد این مدل نیز کاهش ۱۵ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو کاهش ۱۰ میلیونی داشت و ۹۷۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با افت ۱۰ میلیونی ۹۴۰ میلیون تومان شد. قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیونی ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز ۸۶۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند