Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تداوم آتش سوزی های جنگلی، هزاران نفر از ساکنان شمال آتن مجبور به ترک خانه های خود شدند.

به گزارش ایسنا، مقامات یونان اعلام کردند: هزاران نفر از ساکنان مناطق شمال آتن همزمان با نزدیک شدن شعله های آتش به مناطق مسکونی مجبور شدند خانه های خود را تخلیه کنند.

گسترش شعله های آتش به سمت مناطق مسکونی در شمال آتن یک روز پس از آن رخ داد که نخست وزیر یونان در اظهاراتی گفت موج گرما در این کشور در بیش از ۳۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعله های آتش ابر عظیمی از دود را به سمت آتن روانه کرده و ساکنان برخی مناطق را مجبور ساخته تا خانه های خود را ترک کرده و سوار بر خودرو و موتور سیکلت به سمت پایتخت حرکت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، مقامات محلی آتن اعلام کردند که شعله های آتش گسترده است و لازم است اقدامات بسیاری برای مهار آن انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يونان آتش سوزي آتش سوزی جنگلی شعله های آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • آشنایی با استاد شعله
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد